Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 8 lutego 2015

... króciutko...

Szybko ten czas leci, człowiek się nie obejrzy a już tydzień minął;
trochę w domu posiedziałam... nowa praca się zaczęła i mam trudności w zaplanowaniu tygodnia; nic mi nie wychodzi tak jakbym do końca chciała... podsumowując... nie wyrabiam się !
myślę, że i pogoda ma na mnie wpływ bowiem skaczące to w górę do w dół ciśnienie nie sprzyja.

Z robótkami też jestem w tyle; wszystko zaczęte i nic nie skończone. Postaram się w piątek cokolwiek pokazać.

Nie wiem czy wiecie ale u mnie dopiero dzisiejszej nocy spadł śnieg; wcześniej bardziej wiosenną aurę miałam ;
a jak śnieg to i trochę fociaków z mojej wioski z dzisiejszego, porannego spaceru





pochwalę się też baziami...
zdjęcia z piątku


oraz Kaliną Bodnantańską Dawn... ma pąki więc może w marcu zakwitnie ?
ostatecznie to jej pora...


i to by było na tyle...
serdeczności posyłam wraz z hiacyntami



23 komentarze:

  1. Joasiu u Ciebie śnieg, a u mnie nadal szaro i jesiennie. Ale ścisnął mróz i zima chyba wraca i na moje tereny...
    Gratuluję nowej pracy, na pewno minie troszkę czasu zanim przestawisz się na nowe tory, ale na pewno szybko to nastąpi :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, zastanawiam się czy nie jesteś czarodziejką?
    U Ciebie spadł śnieg, wyszło piękne słońce, niebo jest błękitne.
    A u mnie? szare dni. A dzisiaj szalejąca zamieć.
    Wszystkiego dobrego w nowej pracy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej pracy i ciepełka Joasiu życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieg? to jest u mnie, u Ciebie Asiu to tylko przybielił wszystko. Może jutro zrobię fotki i pokażę jak mi sił wystarczy po odśnieżaniu. dziś kilka razy trzeba było odśnieżać. Powodzenia w nowej pracy, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, nareszcie przebiłam Podlasie, chociaż mam go tak w sam raz;)
    Buziale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się! Powoli poradzisz sobie ze wszystkim. U mnie śnieg prawie cały czas od świąt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też biało. Piękna śniezna droga . Ostatecznie już niedługo marzec , roślinki szukują się do wystrzału. Powodzenia w nowej pracy , pozdrawiam Joasiu baaaaardzo cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie śnieg od tygodnia. Wczoraj dopadało. A ja w domu wiosenne kwiaty ustawiam bo już bym chciała ciepełko i słońca więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosnę masz mimo śniegu. u nas też dziś sypało wiało na przemian ze słoneczkiem. ale zimno było, brrr.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu u nas były takie zaspy ,że gałęzie się łąmały-powoli to wszystko topnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zima na całego .Powodzenia w pracy i dużo mocy twórczej życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dopiero wczoraj troszkę się zabieliło i dzisiaj też pada ,i nawet temperatura na lekkim minusie:))))
    Powodzenia w nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też taka piękna zima:))) brakowało jednak trochę tego śniegu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest łatwo się przestawić, ale ja i bez przestawiania nie mogę się jakoś wyrobić... Ładnie tam u Ciebie :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że u Ciebie wiosna w wazonie i zima za oknem. Piękne zdjęcia ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam Asiu serdecznie - piękne zdjęcia - u mnie też, raz zimowo i raz wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas na działce ciemiernik kwitnie tak ma, w lutym kwitnie a wawrzynek wilcze łyko też w lutym piękne ma fioletowe kwiaty :) Tylko go dostać nie można.
    Serdeczności posyłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze u mnie niektóre kwiaty przemarzły popuszczały biedne już a potem śnieg i mróz nas zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego Kochana walentynko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na morską wymiankę:)
    http://dekupagekinii.blogspot.com/2015/02/tak-na-zakonczenie-zimy-poczatek-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu chyba do dzisiaj to już stopniał śnieg :D ,a jakby nie to i tak wiosnę już czuć wszędzie.Jak tam w nowej pracy,żyjesz jeszcze :)????
    Fajna ta Twoja zaśnieżona wioska,a ten cień,nie każdy może się takim pochwalić :P
    Serdeczności Asik :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Joasiu taką kalinę tez mam , a wiosna tuż , tuż , napisz mi numer , bo zmieniłam telefon m i jak moje zmówienie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko