Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

piątek, 13 marca 2015

... kto ukradł słońce ?

jak wyżej w temacie... przyznać mi się tu szybciutko bez bicia, kto ' zaiwanił ' słońce ?
nie może tak być... że od października do marca raptem ukazało się przez parę dni !

a wiecie, że brak słońca przyspiesza pojawienie się ciotki... deprechy , której to odwiedzin u siebie nie lubię...
coby nie wpaść w doły i padoły wzięłam pędzel i tak oto powstała cukieraśna szafeczka na klucze



karteczka też w tym samym stylu



ta trochę inna...



w ogrodzie pojawiły się w końcu krokusy... nie wszystkie jeszcze odmiany ale te też cieszą oczy;




nie wiem jak u Was ale u mnie 3 dni mroziło w nocy na dodatek ten lodowaty wiatr...
kurcze zimniej niż w grudniu, dlatego też prac w ogrodzie nie ma... poczekam z nimi jeszcze ze 2 tygodnie;
ostatecznie ogród nie zając i nie ucieknie...

serdeczności posyłam



33 komentarze:

  1. ja ukradłam...przyznaję się...ale ziąb jest...a kusi mnie taras aby sprzątnąć:))..śliczna skrzyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zjadło wrrrrrr...
    Śliczna skrzyneczka i karteczki też :-)
    Jak nie ma słońca łykamy wit D3,
    zapobiega depresji bardzo fajnie,
    zapytać lekarza na wszelki wypadek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu wspaniale przeganiasz deprechę i pięknymi, kolorowymi pracami przyciągasz słoneczko. Kartki cudeńka... uwielbiam takie twory i nie mogę się wprost napatrzeć :) Skrzyneczka też perełka prawdziwa :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szafeczka w cudnych kolorkach, a karteczki przepiękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki piękności :))) Szafeczka na klucze jednak bardziej przypadła mi do gustu:)))a podobno nie lubię różowego:))) Byle do niedzieli i ma się pogoda poprawić:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. i um nie brak słonka :(
    Twoje prace rozweselają serce a tulipany ogrzewają duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję się, że to ja ukradłam słońce. U nas codziennie świeci chociaż przez chwilkę. Niestety ten wiatr i zimno.... Do ogrodu też na razie nie mam zamiaru iść i robić, bo te kury teściowe.... Ty wiesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki .
    I od nas uciekło słoneczko, jest szaro - buro - ponuro i deszczowo.
    Na działce mam pomalowane drzewa i pograbiona grządkę pod domkiem ... a reszta poczeka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem tylko kto ukradł księżyc! ;)
    Lubię różane cudeńka, które są zrobione zdolnymi łapkami....
    Ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też jest okropnie... ;/... W niedzielę ma być słońce :)...

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie! ja też szukam winnego:))))a skrzyneczka rzeczywiście cukieraśna:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. i u mnie też brr ... i słoneczka ' niet ' na weekend niestety też prognozy złe ....musiamy uzbroić się w cierpliwość i czekać ... a póki co muszą nas rozweselić kwiaty w wazonie , sztuczne swiatło i jakieś łakocie :)
    - różane motywy na skrzyneczce śliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, śliczna skrzyneczka...
    Ja też czekam na słońce... Czemu przed nami gdzieś się schowało?
    Na polepszenie humoru kupuję kwiaty. W ogrodzie jeszcze nic nie zrobione.
    Krokusy też się z zimna skuliły.
    Miłego weekendu.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  14. szafeczka na klucze jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też słonka poszukuję, gdzieś zniknęło! A skrzyneczka rozświetla jego brak :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szafka na klucze świetna!
    U mnie też pogoda jesienna, a nie zwiastująca wiosnę:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogoda u mnie też okropna szaro i słoneczka brak.Śliczna szafeczka na klucze jest taka słodka a karteczki urocze.Pozdrawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie, bo u mnie też nie ma:( Co prawda dopiero od czwartku, ale już się za nim stęskniłam;)
    Asiulka, szafeczka piękna, a karteczki... nawet rozmawiałyśmy z Andżelą, że tworzysz prześliczne!!!
    Buziale:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ukradł ukradł słońce, kiedyś ukradli księżyc ale oddali więc i słońce odda ten co ukradł. :) Asiu szafeczkę podziwiam karteczki także i jak Ty czekam na słońce. Cieplaski przytulankowe mocne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczności tworzysz w te pochmurne dni....aż rozweselają ...ta szafeczka prawdziwe cudenko)))
    Karteczki ładniusie))
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka pogoda ogłupia człowieka . Asiu nie daj sie depresji , niedługo wiosna buchnie zielenią i kolorami. Piękne poczyniłaś prace. Szafeczka i karteczki cudne !! Oby do wiosny , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za słońcem tęsknię. Tym bardziej miło nacieszyć oczy takimi kolorowymi pracami w wiosennych kolorach. U mnie też krokusy wyszły. Reszta jeszcze czeka na słońce.

      Usuń
  22. Szafka cudna, uwielbiam taki motyw róż:)
    u mnie też wiatr okropmny, słonko gdzieś uciekło... masakra... a było już tak ładnie! A do tego jeszcze jakieś przeziębienie mnie łapie... :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak się patrzy na takie cudeńka to tak jakby słoneczko świeciło! Bardzo ładne karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szafeczka cukierkowa bardzo piękna :) Jeden rzut oka w pochmurny dzien i od razu lepiej na duszy sie robi :) a kwiaty cudne :) Oby bylo ich coraz wiecej. Dużo słonka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta cudna szafeczka z pewnoscią odgoniła smutki;)Podziwiam,że miałaś tak ciekawy pomysł w tak niekorzystnym czasie.Karteczki też ładne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta cudna szafeczka z pewnoscią odgoniła smutki;)Podziwiam,że miałaś tak ciekawy pomysł w tak niekorzystnym czasie.Karteczki też ładne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo, ale teraz to już chyba słonko świeci nawet u Ciebie?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Uau!

    O que dizer desse porta-chaves?

    Lindo como tudo o que você faz.

    Suas flores...ahhh...que lindezas!

    beijinhos,

    Lígia e =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko jak ja tu dawno nie byłam,wybacz Asiu,wiesz że zawsze podziwiam Twoje robótki,szafeczka faktycznie cukieraśna,no i Twoje karteczki uwielbiam:)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tego kota spacerującego po płocie... ciągle o nim myślę, ja już byłam na tym blogu :)))) I dlaczego nie capnęłam go do ulubionych?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko