Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 24 lipca 2016

Zaganiana po uszy

Ostatnie 14 dni były dla mnie męczące i wyczerpujące zarówno pod względem pracy ... zawodowej i domowej; zawsze było coś do zrobienia ...jednym słowem do wczorajszego dnia... codziennie padałam na pysk. 
Co tu dużo mówić... organizm się starzeje i same chęci nie pomogą... ręce , nogi a czasem i umysł odmawiają posłuszeństwa... doba dla mnie za krótka...
ot... starość nie radość

Pewna , znajoma mi firma wprowadza do produkcji półki... między innymi taka oto... na talerze i nie tylko, którą zamierzam w niedługim czasie nabyć;




jest dosyć duża bo mieszczą się na niej 3 talerze o średnicy 20 cm; wykonana z płyty MDF ( 10 i 8 ) czego wcale nie widać; farba z tych droższych Bloom ; dostępna w paru naprawdę ładnych  kolorach; frezowana.
Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem pisać do mnie na priv ( maila )  a dam namiary na  firmę :)

W sprzedaży są też do kupienia wieszaki ( ze sklejki 4 ) do decoupagu



.................................................................................

A w ogrodzie... powalają swym zapachem kwitnące lilie... są to drugie kwiaty pod różach, które darzę wielką miłością.










Naprawdę... warto je mieć !!!


Spokojnej niedzieli i całego przyszłego tygodnia;
Pozdrawiam serdecznie

ps. a teraz z kawą w ręku polatam po waszych blogach











26 komentarzy:

  1. Lubię lilie,ale one mnie nie :)nie chcą rosnąć w moim ogródku:)Twoje są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Cie rozumiem, ja potrzebuję klona natychmiast bo sama nie daję rady ogarniać od ponad miesiąca jedynym odpoczynkiem dla mnie jest 6-7 godzin snu. Poza tym zero wolnej chwilki choćby na przysiądnięcie z kubkiem kawy. A organizm mówi, że nie da rady na tych obrotach... Żal mi zaniedbywanego ogrodu i psiaków nie wygłaskanych... W sprawie półeczek i wieszaczków odezwę się na mail. Podobają mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja weszłam w stan kontrolowanej stagnacji i jest mi dobrze :))) Piękna półeczka i piękne lilie... Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne lilie:-) tak jak Ty je pokochałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej Asiu! Półeczka fajna, a Ty masz też taka super kuchnie, będzie świetnie wspolgralo.
    Ja póki co nie posiadam własnych włości to i nic nie zmieniam. Wszystko w planach które niestety przesuwają się z kolejnym rokiem. Żeby jeszcze te wszystkie pozwolenia były jakoś przystępne to nie...nie w tym kraju. Wiesz że przyłączenie - licznik czeka się dwa lata?
    Lilie przepiękne. Ja podziwialam u mojej mamy. Też je bardzo lubi. U mnie nie próbowałam. Zobaczę w przyszłym sezonie co one na piaszczysta glebę.
    Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na jaki licznik Małgosiu ?

      Usuń
    2. Gosiu... ja czekałam na przyłączenie dzień może dwa ( parę lat temu ); podpisujesz najpierw umowę np. z PGE a potem od razu przyjeżdżają i podłączają... to wszystko .

      Usuń
  6. Lilie przepiękne :D
    Szafka i wieszaczki też super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilie przepiękne, nigdy nie mam ich dość :))
    Półeczka i wieszaczki super :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowne lilie...
    A wieszak jest extra :-)))
    Bardziej mi się podoba niż półka.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna póleczka:)
    a lilie uwielbiam i jestem ich szczésliwá posiadaczká:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę odpoczynku życzę i miłego tygodnia.Lilie bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe masz lilie, kolorystyka cudowna. Uwielbiam ich zapach i na dzialce kilka cebulek mam, choć w tym roku mniej okazałe niż w ubiegłym bo podobnie jak u ciebie dobę mam za krótka a ze nie mieszkam na stałe jeszcze na swoim to i są mniej podlewane. Piłeczka i wieszaki bardzo fajne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe masz lilie, kolorystyka cudowna. Uwielbiam ich zapach i na dzialce kilka cebulek mam, choć w tym roku mniej okazałe niż w ubiegłym bo podobnie jak u ciebie dobę mam za krótka a ze nie mieszkam na stałe jeszcze na swoim to i są mniej podlewane. Piłeczka i wieszaki bardzo fajne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasiu, no to współczuje zabiegania. Lilie masz cudowne :)
    Ja od dłuższego czasu poszukuję półki, która oprócz półki miałaby jeszcze wieszaczki albo reling na dole, pod półką. Ale chyba za dużo wymagam...
    Pozdrawiam serdecznie i jak dasz radę, zwolnij, zdrowie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wszystko wygląda.
    Twój ogród to samo piękno!
    :) Lilie przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta półeczka , taka sielska jak lubię. Wieszaczki są też super , szczególnie ten pierwszy bardzo podoba mi się . Lilie i ich zapach och.... chciałoby się mieć tyle różnych kwiatów , ale czasu brak na wszystko jak u Ciebie Joasiu. Pozdrawiam wakacyjnie i w miarę możliwości łap wolne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakież te lilie piękne! Mnie spodobał się wieszaczek,chociaż półeczka tez niczego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na 100% kiedyś będę miała w ogrodzie te kwiaty. A półka genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak trzymaj...kwiaty to odprężenie dla duszy :)

      Usuń
  18. Masz cudowną kolekcję lilii. Ja je uwielbiam. Szkoda, że tak szybko przekwitają. Moja kolekcja jest maleńka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Półka bardzo ładna, ale mało się na niej mieści. Chyba tak ma po prostu być. Wieszaczek ciekawy :) Lilie cudowne - uwielbiam ich zapach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz... wbrew pozorom półka jest pojemna... a i owszem wchodzą tylko niby 3 talerze 20 cm ale mniejszych więcej
      pozdrawiam Ula

      Usuń

Dziękuję za każde... słówko