Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 26 lutego 2017

Znowu zima, wyniki wymianki

Dzień doberek

do wymianki nie było więcej chętnych więc przedstawiam wyniki losowanki 2 par :

ja i Joasia

Gosia i Lucynka  - skontaktujcie się ze sobą... nie zapomnijcie wysłać mi  prac ( joanna.polangel@gmail.com ) do akceptacji !

zatem bierzmy się do roboty !

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Od piątku znowu mam przypływ zimy; wszędzie biało z niską temperaturą; w nocy mrozi, za dnia 0 lub tylko 1 stopień.

Wiadomo .. luty miesiąc zimowy.
Znając podlaskie realia wiosnę zobaczę w kwietniu.

A teraz moje ostatnie poczynania... karteczki








i trochę nowych , wielkanocnych jajeczek













Czas leci nieubłaganie... minął roczek i kolejne urodzinki...

Serdecznie dziękuję za pamięć Janeczce  :)


 Gosi


... i za śliczne prezenciorki :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich do mnie wpadających...
serdeczności dla Was :)





16 komentarzy:

  1. Piękne kartki, pisanki, gratuluję okrągłej rocznicy , na zabawę się nie pisałam, bo narazie wena mnie opuściła Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, gratuluję kolejnej rocznicy <3
    Cudne prace, karteczki mnie zachwycają, nie mogę się napatrzeć :0
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu ... aż wstyd, ale w końcu do Ciebie dolazlam !
    Wielkanocne Twoje poczynania ...oj, pozazdrościć tylko !
    Piękne prace ! Jajeczka bajeczne. Najbardziej podoba mnie się to w drobne różyczki... ślicznusie jest ! No i karteczki kochana ... idziesz jak burza z tym scrapowaniem.
    Ściskam mocno, mocniutko i obiecuję poprawę :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i jajeczka zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu,
    gratuluję kolejnej rocznicy!!!! Toje prace jak zwykle są prześliczne.
    Miłego, ciepłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiula karteczki jak zawsze przepiękne i jajeczka również zachwycające.

    Jeszcze raz urodzinowe serdeczności ślę,buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki i jajeczka :) Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu sto lat:))Piękne prace jak zawsze,zwłaszcza jaja mnie urzekły -cudne są:))Dziękuję ,że nadal mnie odwiedzasz i motywujesz do powrotu....tylko jakoś tak ciężko po takiej przerwie:(ale na pewno powrócę ,bo tęskno za Wami:)))Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podsumowanie :) Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji rocznicy :-)
    Piękne karteczki i jajka, zdolne masz rączki...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki i jajeczka , wszystkie bez wyjątku . Wszystkiego najlepszego na urodzinki . Pozdrawiam serdecznie Asiu i aby do wiosny , która już mi się śni po nocach. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego - piękne jajeczka i wspaniale wypracowane kartki - pozdrawiam Asiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ produkcja! Imponująca ilość prac!
    Moc życzeń z okazji Urodzin*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne Asiu te Twoje tworki :) Nie wiem jak Ty to robisz, że każda kartka, jajo przy takiej ilości jest wyjątkowo PIĘKNE!?
    Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe!! Wszystkiego dobrego!!
    Nie wiem czemu blogger nie wyświetla mi Twoich postów :( do tyłu jestem...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoznione zyczenia urodzinowe, wszystkiego co najwspanialsze :-* Ależ cudowności wychodzą spod Twojej ręki, fantastyczne :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko