Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 2 kwietnia 2017

Słonecznie

Cześć :)
w końcu i do mnie dotarło ciepełko ! najważniejsze jednak, że od wczoraj mam słońce ... a jak słońce to i lepszy nastrój !

Przypomniałam sobie, że w maju są komunie więc powstały dwie karteczki na tę okoliczność...






Asiencja wczoraj wkroczyła w końcu do ogrodu by zacząć sezon ogrodowy;

tyle roboty, że nie wiedziałam od czego zacząć... więc na pierwszy ogień poszła część rabat przed wejściem do domu; bałam się grzebać mocniej w glebie bowiem rośliny dopiero co zaczynają wschodzić; zazwyczaj wczesną wiosną traciłam większość roślin niechcący je wykopując...

może dużo nie wyczyściłam ale początek jest !  najgorzej jest zacząć  a potem to już z górki...





i trochę kwiatków





Kwitnie też Dereń jadalny... może w końcu zaowocuje ?


Pozdrawiam słonecznie...

25 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki , ślicznie kwitną kwiaty, ład czystość i porządek i do tego słońce, tyle przyjemności na raz :-)
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie te nudy na pudy? Praca w ogródku wre :) a to jak wiadomo czasu zajmuje dużo. Piękne kwiatki już kwitną :)
    A karteczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu. Piękne karteczki.
    Proszę napisz mi, czy znasz nazwę tych kwiatuszków drobnych żółtych na drugim zdjęciu? U mnie ich całe mnóstwo w sadzie i pod lipą rośnie...pierwszy zawsze podbiał...A potem pojawiają się one :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna pobudza do życia. Dodaje energii, a widok tak pięknych kwiatków napawa optymizmem ...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki jak zwykle. Ja jeszcze takich na komunię nie robiłam. No faktycznie te płotki fajne...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też cieplutko, karteczki piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, karteczki śliczne.
    Widzę, że i u Ciebie wiosna w pełni.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, jak już u Ciebie kwitnąco, cudnie <3 Ja na hiacynty jeszcze będę musiała poczekać. Kwitną dopiero krokusy i pierwsze botaniczne tulipanki:)
    Karteczki prześliczne :)
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Asieńko. W tym roku może w końcu dorobię się grządek. Zaczniemy prace od przycinania krzewów , bo na jesień nic nie zrobiliśmy. Masz rację , najważniejsze to ruszyć . Ja po świętach dopiero zacznę ostro działać , bo do świąt działam tylko w domu . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, pierwsza to moja faworytka:) I wiosna piękna u Ciebie, kwitnąca:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną masz juz wiosnę! U mnie botaniczne jeszcze śpią, o hiacyntach nawet nie wspomnę.
    Karteczki przecudne!!! Asiu, masz big shota czy kupujesz scrapki?
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez zaczęłam grzebać w ogródku,ale tylko tak powierzchownie,żeby nie wyrzucić tego,co jeszcze nie wyszło.Ale dzisiaj zaczął się rozwijać pierwszy żonkil,pewnie jutro juz się ukaże w całej okazałości.Karteczki są przepiękne,ja robiłam tez na komunię haftowany obrazek na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki śliczna, szczególnie podoba mi się wersja nr 2 :)
    a hiacynty... oh, uwielbiam! Zapach mnie czaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie jak zwykle ślicznie. Ja niestety jak co roku muszę czekać z porządkami aż teściowa wysieje nasiona na warzywa, bo wtedy zamknie te przeklęte kury. Gdybym zaczęła grzebać w ziemi, to zaraz bym miała całe 50 sztuk szkodników obok siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki piękne.Mój dereń też kwitnie i bardzo jestem ciekawa czy zaowocuje.Pozdrawiam i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudeńka na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki Joasiu!! Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki. U mnie też już początek sezonu, w skrzynkach z oknem już kiełkują sałata, szczypior i kwiaty :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki!
    Pozdrawiam bardzo wiosennie i dziękuję za odwiedziny na blogu -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Asiu!
    Z okazji nadchodzących Świat Wielkanocnych życzę dużo zdrowia, radości,
    pogody ducha oraz wzajemnej życzliwości, a także wielu spotkań w gronie rodzinnym.
    WESOŁEGO ALLELUJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Joasiu życzę dużo radości i spokoju na święta :) WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa czy nadal u Ciebie słonecznie ? U nas spadł śnieg ehhhh wiosny wiosny !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko