Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

sobota, 27 maja 2017

Perzowisko

Hej :)
już wiem, że w tym roku  mój ogród raczej  ładnie nie będzie wyglądał;
pogoda nie pozwoliła na wcześniejsze wykonanie prac i zarosło czym popadnie;
na warzywniku też mało się dzieje... niby coś tam posadziłam ale mniej niż zawsze...
wobec tego... postanowiłam, że ten rok wykorzystam na modernizację ogrodu... muszę coś zmienić !

Dzisiaj jak wylazłam do ogrodu o 9 rano do wróciłam po 17-stej. Myślicie, że dużo zrobiłam... niestety nie bo raptem 2 rabaty w tym obie niedokończone... niestety.
Mam nadzieję, że podgonię w tygodniu... po pracy jeśli nic nie wyskoczy innego bo z tym ostatnio różnie bywa.



W poprzednim ( dzisiejszym, porannym  poście ) pokazałam zdjęcia pracy, którą zrobiłam na wyzwanie w Szufladzie ( temat: Majowy ogród )... KLIK



A teraz zasypię zdjęciami z ogrodu bo widzę, że ostatnie wstawiałam 5-go maja...a mam co pokazywać ;)

Różeniec górski

Ułudka wiosenna

Jagodowiec

Narcyz Poeticus

Rajska jabłonka

Smagliczka

Kalinka koreańska

Pigwowiec

Arizema amurska

Pięciornik poziomkowaty

Gajowiec żółty

Kuklik

Fiołek

Kosaciec

Dereń kwiecisty

Konwalia różowa

Jarzębina
 Jabłonie... w tym roku wszystkie zakwitły nawet te młode




Niezapominajka
Gratuluję tym, którzy dotarli do końca...;)
pozdrawiam cieplutko... u mnie gorąc i zero deszczu
pa









17 komentarzy:

  1. Ahhh dobra natury :))) pięknie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wróciłam z ogrodu. U mnie też perzowisko, upał i niestety bez podlewania się nie obyło:( Ciekawa jestem jakie zmiany wprowadzisz. Wszystko pieknie Ci rośnie i kwitnie, części z tych roślin nawet nie znam;)
    Domek-budka świetny!
    Buziaczki Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwitnące rośliny masz u siebie , u mnie niestety zimno

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem jak to jest z pracą w ogrodzie, trzeba poświęcić mnóstwo czasu. Ja też mam sporo zaległości bo pogoda nie pozwoliła robić na bieżąco. Ale nie ma się co martwić, najważniejsze że mamy w końcu ciepło i burzę kwiatów. Masz Joasiu mnóstwo pięknych roślin, na pewno uda Ci się stworzyć wyjątkowe zakątki.
    A Twój domek jest prześliczny! Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wszystko wygląda na zdjęciach...
    niestety na ogród trzeba mieć czas...
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile tu piękna , samo piekno. I ta szkatułka tak dopracowana i te kwiaty przez nature też idealne stworzone

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja praca na wyzwanie w "Szufladzie" - prześliczna !!! Widać, że masz w ogrodzie wiele osobliwości. Mnie najbardziej spodobał się różeniec górski. Nie znałam dotąd takiej rośliny, a poczytałam już, że ma właściwości lecznicze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zdjęcia to ja mogę ogladać ciągle:) Masz przepiękne rośliny w ogrodzie. I znów mnie zaskoczyłaś - jagodowca nigdy nie widziałam. Przed chwilą, po zajeciach na uczelni, wpadłam na moja działkę i pierwsze co spostrzegłam to ogrom chwastów:( Moje jabłonie owocowały w tamtym roku (w tym odpoczywają). Bardzo podoba mi się wykonana przez Ciebie chatka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Domek przepiękny, ale i atwoj ogrod jest wspaniały ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i kolorowo , paleta barw , gatunków i zapachów. Czasami zmiany są potrzebne , masz do myślenia. Pozdrawiam Joasiu i miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny domek, wspaniale ozdobiony!!!
    Wspaniałe zdjęcia z ogródka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Domek uroczy...ogród jak zawsze zachwyca...a perz? Wiele wartości odżywczych posiada ;) hehe zawsze jak masz za dużo można ususzyć i zmielić na mąkę ;p
    Pozdrawiam ciepło!
    ps. kilka roślinek bardzo, ale to bardzo mi się spodobało :) więc jesienią koniecznie się do Ciebie zgłoszę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pracą w ogrodzie mam podobnie, w tym roku wystartowałam z dużym opóźnieniem. Ależ u Ciebie jest pięknie! Zazdroszczę pigwowca, u mnie ma raptem kilka kwiatków i tak co roku... próbowałam różnych sposobów, a w tym roku to go chyba przesadzę w inne miejsce, może taka zmiana jest mu potrzebna...

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu!
    Twój ogród i rośliny są piękne. Nie masz na co narzekać.
    U mnie wczoraj przeszła ogromna nawałnica gradowa i deszczowa.
    Wszystko jest jeszcze dzisiaj pod wodą. To co w tym roku przeżywamy to prawdziwy koszmar.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your artwork and follow you pots this very minute!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko