Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

sobota, 27 maja 2017

Wyzwanie w Szufladzie

Witajcie
dzisiaj zamieszczam post wyłącznie związany z wyzwaniem w Szufladzie;
niby tyle lat ' jestem ' na blogu a pierwszy raz uczestniczę w takiej zabawie...

temat : Wyzwanie Majowy ogród
pomysłów miałam dużo... nie wiedzieć czemu postanowiłam zrobić w końcu coś innego;

praca robiona samodzielnie w takim sensie, że bez żadnego szablonu chatki... ba... nawet bez linijki
żeby nie było... przejrzałam wiele stron w internecie i w końcu coś podpatrzyłam i na swój sposób wykombinowałam ;)

a oto i on !







Pracę zgłaszam na Wyzwanie Majowy Ogród





Pozdrawiam wszystkich serdecznie

5 komentarzy:

  1. Brawo ! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity domek szczególnie że samodzielnie wykonany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna chatka, witam w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody altanka! Zwłaszcza kot i miotła podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko