Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 4 czerwca 2017

Zieloności

Witajcie
sucho... strasznie sucho; brak deszczu od miesiąca... na dodatek wczorajsza nocka była chyba na zero stopni jak nie na minusie bowiem przymarzły liście pomidorów w gruncie...
jednym słowem nieciekawy rok :(

jeśli nie popada solidnie to już się boję o owoce, które pojawiły się na drzewach owocowych; nie urosną ...

każdego dnia staram się chociaż 2 godziny zaliczyć w ogrodzie...robi się coraz to czyściej więc jestem happy :)

najpierw pokażę dwie , nowe karteczki a potem migawki ogrodowe :)

pozdrawiam świątecznie





Migawki z ogrodu... a jest co pokazywać :)

Kaliny





Kolkwicja



Rutewki



Irysy






Trochę rabatek
















18 komentarzy:

  1. Piękne karteczki - ta z młodą parą skradłą moje serce:) Ogrodowe zdjęcia, jak zawsze zachwycają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu,
    Twój ogród przecudnie się prezentuje. Co za anomalia. Ty narzekasz na suszę a ja na nadmiar opadów. Po ubiegłotygodniowym gradobiciu i ulewach mój ogród nie może przyjść do siebie.
    Dzisiaj stanęłam na ścieżce i pod stopami miałam wodę. A co do karteczek? to jak zwykle są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystko i karteczki no i wspaniały ogród. Sucho?? U nas wszędzie kałuże i wciąż pada. W dodatku jak zwykle u nas mocno wieje, a mnie się marzy ciepełko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz co robić Joasiu:)wcale się nie dziwię,że nie masz czasu czytać:))obrobić taki ogród to jest wyczyn:)))u nas właśnie leje deszcz i przeszła burza:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krteczki śliczne , a ogród to ja tez lubię to takie odpręzenia dla duszy i ciała

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki są prześliczne i bardzo eleganckie!
    U nas susza też była już okropna ale właśnie przeszła solidna ulewa i pięknie podlało ogród.
    Twój ogród wygląda ślicznie i bardzo kolorowo.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, a migawki równie piękne...
    u nas susza i wreszcie dzisiaj popadało tak jak trzeba równiutko i długo...
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki! Świetny pomysł na suknie Panny Młodej! W ogrodzie ślicznie, kwitnąco. Buziaczki Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna!!! Cudnie zrobiłaś spódnicę sukni!!!! Kwiaty śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku !!! Karteczki ślubne są przepiękne !!! A w Twoim ogrodzie tyle się dzieje ? Rośliny pięknie zakwitły ! U mnie całą niedzielę padał deszcz - bez najmniejszej przerwy. Ucieszyło nas to, bo deszcz jest bardzo potrzebny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kartki i kolejne pięknie wypielęgnowane rabaty. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam smak z jakim są grządki zrobione, widać uczucie i poczucie piękna, więc wcale nie jest dziwne że i karteczki mają to samo w sobie. Bardzo lubię swoje maleństwo działkowe, Tobie się nie dziwię ze kochasz swoje. A u nas dziś akurat burza i pada ciepły majowy deszczyk. Ciepłe pozdrowienia Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki. A w ogrodzie pięknie u Ciebie. Ja lecę do swojego popracować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Och pięknie tam u ciebie i karteczki eleganckie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Joasiu, karteczki śliczne, zwłaszcza pierwsza mnie zachwyciła.
    Ogród teraz nabiera mocy, jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny ogrod i karteczki- musze tez wprowadzic to zaloezenie o 2h. mialam takie ostatnio, ze min 20rzeczy dziennie uprasuje i wtedy wreszcie kopiec zniknie ale nie ma czasu nawet na te 20rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Porcja przyjemnych zieloności z różnych zakątków świata… Fot. AFP. Pola w Niemczech, fot. AFP. Mjanma (Birma). Fot. AFP. Nepal. Fot. AFP.
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  18. I look forward to more of the same in 2017.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko