Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 17 września 2017

Buro i ponuro

Ostatnio nie mam nastroju więc  blog leżał odłogiem.
Jaki można mieć humor gdy każdego dnia jak nie kropi, pada to leje.
Mokro wszędzie i nie można przygotować ogrodu do zimy; jak tak dalej będzie syf zostanie do przyszłego roku. Jedynym plusem takiej pogody jest to... że rosną grzyby, na które to jeżdżę jak nie w weekendy to po pracy.

I tak  mija mi dzień za dniem pomiędzy pracą , domowymi obowiązkami a pracami ręcznymi.
Mam trochę zamówień - różnych różnistych - więc trzeba je zrealizować.

Pozdrawiam serdecznie :)

Na zdjęcia ostatnie moje prace i ogród jesienią :)




















24 komentarze:

  1. Bombki przepiękne :)
    Ogród zachwyca ferajną barw !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki:)))czas by się zabrać za nie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie!! Ogród cudny!! Ostatnio bardzo polubiłam kwitnący rozchodnik kaukaski:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też mokro do niemożliwości...
    Ależ piękne zdjęcia ogrodu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca jak zawsze u Ciebie. Buro i ponuro ale jakże pięknie w las iść i grzyby zbierać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu bombki z pod Twojej ręki są mistrzoskie. Pięknie je robisz.
    Ech troszkę dużo tego deszczu ostatnii, ale może niedługo się poprawi i będzie złota jesień?
    Ps. Czy moja kopertka dotarła do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu bombki jak zawsze cudne😊
    Fakt ponuro i żeby nie usnąć w ciągu dnia trzeba wlewać litry kawy😁 Normalnie nic się nie chce robić 😒
    Chciałam przypomnieć że mamy jeszcze lato😁,tak sobie myślę,że październik będzie cudny😵
    W ogrodzie ślicznie,różyczka fajnie się uśmiecha do nas😊
    Buziaki zostawiam 😘 😘 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten deszcz wykańcza. My borykamy się z końcówką remontu i nie możemy skończyć. Ostatnio przez tydzień pracownicy nie przyjeżdżali , bo ciągle pada. Mam nadzieję na ładny październik. Pięknie , jesiennie Joasiu jest w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, piękne ozdóbki.
    Ogród jesienny śliczny. U nas też mokro, dzisiaj świtło słoneczko, ale niewiele dało się zrobić. Skosiłam częściowo trawę i pozbierałam niechciane grzybska, które wszędzie się panoszą.
    Pozdrawiam i słoneczka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne bombki, szczególnie te z pierwszego zdjęcia wpadły mi w oko, też mam te widoczki, tylko jeszcze bombek nie kupiłam. Ogród już trochę jesienny ale piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu, u mnie pogoda podobna, nie pada aż tak dużo, ale jest szaro, zimno i bardzo wietrznie :( Lato niby jeszcze trwa, ale tak naprawdę to już dawno klimaty typowo późnojesienne :/
    Prace przecudne, w tej grupie bombek z pierwszego zdjęcia zakochałam się, cudne są <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu, bombki cudne.
    U nas tez wciąż leje bez przerwy. Moje rozchodniki rozjechały się zupełnie na wszystkie strony. Mają za mokro.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama mam już dość deszczu choć po letniej suszy tęskniłam za nim. Ponure niebo przekłada się na ponury nastrój. Mam nadzieję, że jeszcze wróci słoneczko.
    Śliczne są te bombki Joasiu!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienna aura słoneczna ciepła i ogrody by odżyły. Asiu Twoje dłonie są bardzo zdolne. Serdeczności kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie Asiu 🌸😘💟 pozdrawiam z zimnej i deszczowej Niedzicy

    OdpowiedzUsuń
  16. bombki cudne. Ja dopiero na lakier czekam...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu,
    bańki prześliczne. A pogoda jest paskudna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu. Bombeczki cudowne!
    Z ptaszkiem i chatami chyba naj naj :)
    I migawki z ogrodu :) :)
    Może miechunke od Dziadzia przywiozę w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne bombki!No tak, zimowe święta zbliżają się wielkimi krokami...

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ się pięknie śnieżnie zrobiło !

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing. Thank for your very good article...!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko