Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Nowy 2018 Rok

Witam w Nowym 2018 Roku !

Nowy rok nowa praca ... bieżnik




Święta minęły spokojnie i jak zawsze zdecydowanie za szybko.
Choinkę ubrałam sztuczną ( bo tak jakoś wyszło )... ozdoby tradycyjne bez szaleństw... ba nawet 4 sople decoupagowe sobie zrobiłam. Wiszą też ozdoby czy pocztówki od blogowiczek.
Nie miałam zbyt wiele czasu na wymyślne dekoracje ... powstał  stroik ze świeżych, świerkowych gałązek... z bombką  decoupagową w moim wykonaniu.









Dwie pozycje książkowe leżą i czekają na przeczytanie oczywiście dostałam je jako prezenty pod choinkę


Mam też  nowego domownika :)


Nigdy nie robiłam żadnych podsumowań starego roku jak i zobowiązań na nowy...
bardzo żałuję, że straciłam  3 zwierzaczki ( sunię i 2 kociaczki )... żal , że nie spędziły świąt z nami jak i sylwestra...:(

Mam nadzieję, że 2018 rok będzie dla mnie lepszy niż poprzedni, który naprawdę był nieciekawy pod wieloma względami.

Dla Was wszystkich życzę wszelkiej pomyślności, podejmowania trafnych decyzji w trudnych sytuacjach, życzę zdrowia szczęścia i spokoju ducha !!!


Dziękuję wszystkim za życzenia jak i karteczki świąteczne , które pokażę w kolejnym poście.

Pozdrawiam



43 komentarze:

  1. Piękny sobie ten bieżnik zrobiłaś:))a psinka słodka:)i jaka wpatrzona w Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny nowy domownik - oby mu było dobrze u Ciebie L:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję straty ukochanych zwierzaków. Życzę by ten Rok był szczęśliwy i bez takich smutnych przypadków. Nowy piesek prześliczny. Choinka urocza. Przed chwilą jedną już rozebraliśmy. Eryk właśnie wyniósł do porąbania a jak na moment wpadłam zobaczyć co słychać na blogach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, przede wszystkim życzę Ci, aby rok 2018 był dobrym rokiem i spełnił pokładane w nim nadzieje. Niech Ci się zwierzątka zdrowo chowają, ten nowy zwierz także:) Piękny bieżnik i sopelki i w ogóle świąteczne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały bieżnik!
    Asiulka, życzę Ci by wszystko złe już minęło i rok 2018 oraz każdy następny niosły ze sobą tylko szczęśliwe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten nowy domownik podobny z umaszczenia do mojego psiuńki! Bieżnik cudny...zazdroszczę umiejętności, może i ja kiedyś zacznę dziergać! ;) Wszystkiego dobrego i dużo cierpliwości w znoszeniu tej naszej rzeczywistości!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku co złe niech zostanie pod starą datą:))Śliczny piesek,bieżnik podziwiam wykonanie:)Dekoracje śliczne,a książkę Cztery płatki śniegu za chwilę zacznę czytać:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) swojej jeszcze nie zaczęłam ale... jeszcze trochę i zacznę czytać

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!! Jak najmniej zmartwień!!
    Mnóstwa wspaniałych prac!!!
    Bieżnik śliczny i dekoracje świąteczne również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak kolorowo i świątecznie u Ciebie, a tu takie smutne zakończenie.
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają Twoje dekoracje i nowy Domownik też.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombka decoupagowa z łyżwami - po prostu jest cudna !!! Bieżnik - piękny !!! Życzę Ci dobrego roku !!! Byś dobry humor miała i się nie załamywała !!! By droga przed Tobą się dobrze układała ! Szczęścia !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyszło. bieznik mega. wspolczuje zwierzakowych strat. My tez po jednej ale z malym łobuzem wiec osładzał gorycz rozłąki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace i te szydełkowe i te dekupażowe. Oby nowy rok był lepszy, radośniejszy i pomyślniejszy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. PSINKA...do zakochania!
    I ozdoby na choince piękne!!! :)
    Pozdrawiam Cię ciepło Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój rok też nie był dobry, pełen zmartwień ale mam nadzieję, że nowy okaże się łaskawszy :) Tobie Joasiu też tego życzę - dużo zdrówka, uśmiechów, wspaniałych chwil spędzonych z nowym pupilem (jest uroczy!) i wszystkiego co najlepsze.
    Bardzo mi się podobają Twoje świąteczne dekoracje a bieżnik jest po prostu zachwycający.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. no ten bieżnik to faktycznie piękny...:) Psiaczek też...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bieżnik piękny :)
    a w bólu po stracie zwierzaczków łącze sie :( tez pozegnaliśmy nasza mała iskierke :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny bieżnik i choinka piękne ma ozdoby :) Pupil uroczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bieżnik. I choinka....taka prawdziwa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny bieżnik wykonałaś! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu, dobrego roku Ci życzę :) Choinka sztuczna, ale bardzo radosna. Ja też mam sztuczną i na pewno nadal będę ja miała.
    Nowy domownik przesłodki, a ogonek mu się nie urwał z tej radości??? No i chętnie poczytam coś o tym słodziaku :)
    Pozdrawiam bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  22. bieżnik z elementów to kawał dobrej roboty! świąteczne ozdoby podobają mi się, bo mają swój klimat

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny bieżnik , psina przecudna :) Serdeczności moc

    OdpowiedzUsuń
  24. Bieżnik niesamowity - piękne ozdoby bardzo ładnie się prezentują na drzewku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka Ty jesteś skromna...a takie cudeńka tworzysz.Choinka pięknie ustrojona,stroiki stwarzają atmosferę,taką świąteczna i ciepłą.Ksiazek nie czytałam,ciekawa jestem czy warto poszperać za nimi..

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne ozdoby a bieżnik oj, czasochłonny! Kochana na ten Nowy Rok, życzę Ci samego dobra i samej pomyślności! Uściski wielki i dziękuję!papa

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydawało mi się, że już tu pisałam,a tu nie ma,więc zacznę od początku.
    Asiunia dobrego Roku życzę,bez chorób i zmartwień,spełnienia marzeń i tych małych i tych większych :)
    Bieżnik cudny wyszedł,zdolniach Jesteś.
    Święta to taki magiczny czas milusi ten Twój piesio,głaski dla wszystkich futerek,buziaki zostawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  29. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  30. tread incredible - beautiful decorations look very nice on the tree! Regards!

    Animation

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko