Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 11 lutego 2018

Hafciki

Luty miesiącem zimowym więc mrozi każdego dnia i to dosyć solidnie... śniegu malutko.
Zerknęłam na pogodę długoterminową i ponoć mam mieć tak do 6 marca a znając życie to pewnie i dłużej. Mrozy mi nie przeszkadzają ale brak słońca jak najbardziej. No nie ma... jak pod koniec lata się schowa tak do wiosny ze świeczką szukać... ech. Dobrze, że dni są już dłuższe.

Moje ostatnie poczynania to krzyżyczki. Powstają wielkanocne podusie.




i taki hafcik



Zaczęłam też tworzyć karteczki jeszcze baz napisów; muszę znaleźć ładną czcionkę.




Ostatnie zamówienie jakie robiłam to... bombki. Tak właśnie.  Fotek nie mam bo bombki były ze zdjęciami więc szanuję prywatność. Kolejne też będą powstawać w niedługim czasie.
Zastanawiam się nad wielkanocnymi jajuchami bowiem przyznam się szczerze, że mam przesyt ich robienia; jeśli zrobię to tylko parę sztuk.

Nie miałam dużo czasu by w ubiegłym tygodniu poczytać Wasze blogi ale w tym nadrobię zaległości.

Pozdrawiam cieplutko.

14 komentarzy:

  1. Trzymaj się ciepło. U mnie tez mrozi ale nie tak jak u Ciebie. Wytworki cudne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiulka Twoje karteczki są, jak zawsze, perfekcyjne i prześliczne!
    U mnie też mrozi, a najgorsze że nie ma śniegu, aż się boję ile roślin nie przetrwa:(
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki!!!
    Karteczki urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafciki i śliczne karteczki :-)
    U nas i mróz i śniegu sporo i ciagle dorzuca po trochu .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te podusie Joasiu, bardzo ciekawy pomysł :)
    karteczki wyszły ślicznie, na pewno sprawią komuś mnóstwo radości.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo zima kazała na siebie czekać więc ja w tym roku nawet się cieszę z tych kilku dni mrozu:))Kartki śliczne, szkoda, że nie mam czasu żeby się pobawić tak z haftami:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszeczki bardzo ładne. Kartki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszeczki z haftem ! Widać, że myślisz już o świętach i wiośnie ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki przecudnej urody Asiu!! Podusie urocze bo wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe hafciki i karteczki cudo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Take care. I am also cold, but not like you. miracles as always :)

    Animation

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj pracowita pszczółko,cudnie Ci Te krzyżyki wychodzą :D
    Karteczki jak zawsze piękne powstają,a co się tyczy zimy....brry coraz zimniej u mnie ,ale od paru dni świeci wreszcie słonko.Jak dla mnie to zima już by mogła sobie odejść do morza :)
    Buziaczki Joasiu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko