Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 29 grudnia 2019

Poświątecznie z życzeniami na 2020 rok

Witajcie
niestety nie udało mi się napisać posta przedświątecznego ... padł mi sprzęt komputerowy i to w Wigilię... koszmar jakiś ; dopiero dzisiaj  wszystko gra.
Święta minęły spokojnie... chociaż przed świętami nerwówka z powodu pobytu mamy w szpitalu; tak czasami bywa ... najważniejsze, że sytuacja została opanowana i w Wigilię została wypisana ze szpitala.
Zatem przy stole zasiadła cała najbliższa rodzina.

Domek tyle o ile udekorowany. Choinka żywa... z mego ogrodu; czemu wycięłam ? niestety błąd techniczny - za blisko posadziłam dwie choinki...tak czy siak musiałabym ją latem wyciąć więc skorzystałam teraz. Duża bo 2,30 wysokości - świerk syberyjski. Ozdoby wyciągnięte z szafy.... chciałam naturalnie a powiesiłam to co miałam w tym wszystkie ozdoby ręcznie wykonane prze niektóre, blogowe duszyczki. Tyle lat minęło a ja nadal pamiętam co jest od kogo.








Kominek i etażerka również zawalona ozdobami świątecznymi.






i Tak jakoś wyszło, że najwięcej wyszło czerwonego koloru, który zresztą bardzo lubię.

Parę godzin przed wigilijną kolacją dostałam niespodziankę, na którą nie byłam przygotowana bo o niej nie wiedziałam... sąsiad z sąsiadką w czapkach Mikołaja zawitali pod moje drzwi... z kolędą i z przepięknym prezentem... wszystko ręcznie robione... cudowna skrzyneczka + deska do krojenia + wypieki i swojskie jadło ... i powiem Wam, że nie jest to zwykła sklejka tylko iście prawdziwe, solidne drewno.




Nadal jestem urzeczona niespodzianką od sąsiadów.

Jak już jestem przy niespodziankach,  ślicznie dziękuję Sabince za trafiony ( jak zawsze ) prezencik i to nie mały... przed Mikołajkami przyleciała paczusia a w niej takie oto skarby... cukiereczków nie widać bo zostały zjedzone przed zrobieniem zdjęć




Kolejny post napiszę w nowym już roku więc czas na życzonka :


Kochani ! z całego serca życzę Wam :

Wielu sukcesów, odważnych marzeń,
mądrych decyzji, satysfakcji, spokoju
i pomyślności na cały nadchodzący 2020 rok !!!



20 komentarzy:

  1. Na szczęście wszystko się udało ! Śliczna jest ramka z Mikołajem i jelonkiem oraz pięknie udekorowany dom. Sąsiedzi to sprawili Tobie mega - niespodziankę !!! Super !!! Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choineczka. Życzę dużo zdrowia i i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna choinka i cudne prezenty dostałaś (Szarańskiej 2 wcześniejsze części polecam)Asiu dobrze, że święta już razem spędziliście - dużo zdrowia życzę i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przesliczna chionke i cudowne ozdoby i na niej i w domku.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy bonito tu árbol y adornos navideños.
    Te deseo un Feliz 2020
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie ciepły post. Cieszę się, że mama zasiadła do kolacji wigilijnej, że było, jak powinno być. Cudowny prezent od sąsiadów, tacy sąsiedzi to skarb. :) Jakoś tak ten post powoduje, że czuję dużo pozytywnej energii, wiary w dobro. Dziękuję. Niech nowy rok będzie dla Ciebie tym wymarzonym. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje Joasiu a choinka wygląda cudnie!
    Na ten Nowy Rok Tobie i Twoim bliskim życzę przede wszystkim zdrowia i wielu dobrych chwil.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna choinka! Szkoda że nie masz więcej takich błędnych nasadzeń, miałabyś własną co roku;)Śliczne ozdoby!
    Asiu, fajnych masz sąsiadów, moi przynieśliby mi wędlinę nafaszerowaną cyjankiem;)
    Życzę Ci wspaniałego Sylwestra i spokojnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje:)Miły prezent od sąsiadów,aż się ciepło na sercu robi:)Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i zdrówka dla Mamy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięna ta choinka! i wspaniałe dekoracje. ale najlepsze jest to, że święta Wasza rodzina mogła spędzić razem. tego nie zastąpią najpiękniejsze świąteczne ozdoby :)

    wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego życzę w nadchodzącym Nowym Roku 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna choinka i dekoracje :D Super że mama wróciła na Święta :-)
    Zazdroszczę takich sąsiadów, to bardzo miły gest.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku Joasiu 🎇🎉🌲👄

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna choinka i wspaniały prezent od sąsiadów! To jeszcze raz wszystkiego dobrego:))

    OdpowiedzUsuń
  15. nice post, Happy New Year :) I follow you on gfc # 299 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Joasiu, przepiękne świąteczne klimaty w Twoim domu, tak kolorowo i radośnie, że uśmiech sam się ciśnie na buzię :D
    Prezenty niespodzianki zachwycające, wyobrażam sobie Twoje zaskoczenie i radość z tych prezentów :D To takie miłe :D
    Ściskam Cię noworocznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka :)
    Mam nadzieję, że twoje noworoczne postanowienia są przychylne blogowi? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog, I follow you # 299 ,follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko