Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

środa, 15 lipca 2020

Lato

Dzień doberek :)
szybko umknęło parę miesięcy, wiosna przeistoczyła się w lato, czasu brak - jestem zapracowana po uszy. Każdej niedzieli obiecuję sobie, że coś napiszę na blogu i zawsze coś wyskakuje.
W końcu autko się rozkraczyło i jestem uziemiona tym samym znalazłam trochę czasu na pokazanie tego co u mnie się dzieje.
Pogoda jak u większości z Was to gorąc to deszcze, burze... niby powinno wszystko doskonale rosnąć a tu kiepa totalna. Warzywniak leży i kwiczy oprócz pomidorów prawie nic nie rośnie tak jak trzeba. Nawet koper !
Róże - moje kochane - owszem kwitną ale liście wyglądają tragicznie. Lilie... zawsze miałam je rozkwitnięte już w czerwcu , jest lipiec dopiero jedna rozwinięta... normalnie tragedia. I tak prawie ze wszystkim... jak dla mnie szok !
Poza tym prawie wszystko w normie... piszę prawie bo wiecznie coś wyskoczy nie tak jak trzeba jak to w życiu.
Robótkowo totalny przestój ! nawet jednej karteczki nie zrobiłam.

Za to dzieje się u mojej koleżanki Renaty Bułkszas Nowak, polecam jej stronę z pięknymi obrazami, gdyby ktoś chciał kupić - polecam !
widziałam je  na własne oczy i jest co podziwiać, urokliwe, sielskie...oto link do jej sprzedażowej strony

Obrazy Renaty Bułkszas Nowak

No to teraz fociaki różyczek ... chociaż troszkę, mam ich sporo ...





\






\












Do usłyszenia następnym razem !
pozdrawiam cieplutko :)

12 komentarzy:

  1. Piękne róże... Piękne... Ja też z niecierpliwością czekam na lilie... A tu hortensje szybciej rozkwitają... Pogoda im sprzyja... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujące bogactwo róż, już czuję ten zapach.
    Faktycznie klimat tego lata nie służy uprawom, u nas też ani ogórków, kopru, buraczki marnoty ... a tu już połowa lipca i zaraz zimne poranki.
    Ale cieszmy się każda chwilą lata, póki słońce i zdrowie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz róże Joasiu, nie ma co narzekać bo są urzekające. U nas dzięki deszczom wszystko buja, ogród rośnie jak na drożdżach. Nigdy nie miałam tak bujnych różanych krzewów:) Ale w warzywniku rzeczywiście marnie, nie spodziewam się wielkich zbiorów. Tylko pomidory obrodziły w szklarni. W sadzie jest jeszcze gorzej, owoców raczej nie pojemy. To trudny i dziwny rok ale nic na to nie poradzimy. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne róże :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne masz róże:))Lato to chyba taki okres zastoju w robótkach.Cieszymy się słońcem(chociaż u nas go mało)cieszymy kwiatami,wolimy cieszyć oczy niż działać twórczo:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne róże!!!!!!!!!!!!!! Przepiękne kolory, z pewnością pięknie pachną :)
    U nas bo okropnej burzy większość roślin bardzo została zniszczona. Niektóre trochę się próbują wracać do życia, ale zniszczenia niestety na nich widać - zwłaszcza na liściach które podziurawił grad :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, masz przecudne róże, bujne, zdrowe i tak pięknie ukwiecone <3 U mnie przez dużą wilgotność przypałętała się czarna plamistość na niektórych krzaczkach i tracą listki :/ Na szczęście tylko kilka sztuk, reszta na razie ok, oby tak pozostało.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak w tym roku zawirowania pogodowe niestety nie wspomagają roślin :( u Ciebie jak zawsze pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne róże !! Wyobrażam sobie jak pięknie pachną !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam cię Joasiu. Nam nadzieję , że wszystko dobrze u Ciebie. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko