Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

środa, 6 stycznia 2021

Noworocznie

Dzień dobry:)

Dawno mnie nie było, pół roku szybko minęło. 

Mam nadzieję, że jakoś uda mi się napisać posta bo widzę zmiany na blogerze, których do końca nie rozumiem - muszę doczytać.

U mnie wszystko w porządku - na tyle, ile jest to możliwe w okresie pandemii. Wiele razy przybierałam się do napisania paru słów ale jakoś wypadłam z rytmu. Czas najwyższy na mobilizację i wrócenia do świata blogowego. Pewnie będzie ciężko.

Na Podlasiu zimy nie ma chociaż dzisiaj z lekka poprószyło śniegiem. Zobaczymy jak długo będzie leżeć. Straszą zimą ale czy przyjdzie... kto to wie ? wiem jedno, denerwuje mnie ciągła ciemność za oknem, ze śniegiem jest fajniej bo widniej i radośniej.

U mnie nadal stoi choinka, w tym roku szarpnęłam się na taką o wysokości prawie 3,5 metra. Mam ku temu warunki. Ciężko tylko ją sfocić całą.

Zdjęcie robione w Wigilię.


Choinka kolorowa, w większości ozdobiona pracami lub prezencikami od Was - blogerek lub robionymi przeze mnie.












Z nowym rokiem pragnę złożyć Wam i przy okazji sobie życzenia:

Niech Nowy 2021 Rok spełni Wasze wszystkie marzenia ukryte w głębi serca a przede wszystkim życzę dużo zdrowia i wytrwałości w pokonaniu wirusa.

Buziaczki :)


24 komentarze:

  1. Witaj po przerwie, dobrze, że jesteś i już piszesz :) czasem trzeba zniknąć by sie pozbierać, ale wracając dajesz nam sygnał, że żyjesz! Zawsze kiedy ktoś znika na dłużej nachodzą mnie myśli, że coś sie stało. Na szczęście jesteś. Szybko przysfoisz nowego blogera, chociaż to nie jest szczyt naszych marzeń 😂 ale cóż na pewne sprawy nie mamy wpływu 😉. Choinkę masz cudną! O takiej zawsze marzyłam. Kiedyś mogłam sobie pozwolić na taką do sufitu, ale teraz kiedy mam komode to tylko taka mała sie zmieści. Ozdoby masz śliczne. Chciałabym kiedyś ozdobić swoją takimi ręcznie zrobionym maleństwami...może kiedyś.Ja też mam czerwone ściany w pokoju 😊.
    Myślałam, że na Podlasiu zimy nie brakuje, ale widać wszędzie tak samo...a wiesz, że nigdy nie byłam na Podlasiu! Zawsze chciałam tam pojechac na wakacje, ale warunkiem bylo że znajdę czyste jezioro do pływania, niestety za mało mam informacji na temat tego tajemniczego zakątka Polski. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę aby Nowy Rok był dla Ciebie łaskawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj po przerwie,dobrze,że już jesteś:) Choinka piękna,ślicznie wystrojona.
    W Nowym Roku życzę powrotu do normalności i dużo zdrowia,reszta sama się ułoży:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu... wzajemnie :)
      dużo zdrowia Tobie i Twoim najbliższym.

      Usuń
  3. Witaj Joasiu. Już zaczynałam się martwić o Ciebie. Fajnie , że już jesteś. Życzę Ci i Twoim najbliższych szczodrego i szczęśliwego Nowego Roku. Jak miło zobaczyć swoją zawieszkę na Twojej choince. Niech nam się darzy , pozdrawiam noworocznie 🎈🎄🎄⛄⛄🍾⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, od Ciebie wiszą dwie zawieszki tyle tylko, że zdjęcia nie wkleiłam :)
      Buźka

      Usuń
  4. Piękna choinka. U mnie też jeszcze stoi i cieszy oczy. Pozdrawiam noworocznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicjo, pozdrawiam również Ciebie noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku! Zmiany wszędzie w życiu i na bloggerze ;) Choinka przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy!!
    Wspaniała choinka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra w Nas samych i u Innych na ten Nowy Rok......uwielbiam choinki kolorowe,aż kiczowate.......taką też mam u siebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanno i dla Ciebie najlepszego na ten 2021 Rok

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak fajnie, że się pojawiłaś i to z tak olbrzymią choinką tylko pozazdrościć - przepiękne ozdoby też zazdroszczę, bo już nie mam tych z minionych lat ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu!
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku. Dobrze, że się pojawiłaś. Choinka prześliczna!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marasiu, choinka rzeczywiście imponująca. No, ale masz gdzie ustawić:)

    Wiesz, osobiście bardzo żałuję, że skończyła się moda, jakby, na pisanie postów na blogach. Wszyscy (ja nie całkiem) przerzucili się na tak zwane media społecznościowe. Odnoszę wrażenie, że na nich jesteśmy bardziej aktorami, niż sobą:(

    Dużo dobrych przeżyć i zdrowia w 2021!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna choinka.Milo, ze znow blogujesz.Ja mialam tez dluga przerwe, chyba ponad 2 lata.Ale wrocilam.Blogi sa pelne inspiracji.Moj blog jest moim pamietnikiem,tu moge zawsze wrocic i poogladac swoje prace , gdy zajdzie taka potrzeba a media spolecznosciowe?????, no coz, przewiniesz, poogladasz i juz zapomnialas, co widzialas.Tak wiec milo mi Cie bedzie znow czytac i podgladac.Zdrowia Ci zycze w tym Nowym 2021 roku .)

    OdpowiedzUsuń
  14. No patrz, czyli tym razem u mnie zima hehe. Od 6 stycznia nareszcie mamy śnieg! Co prawda z każdym dniem mniej, ale jeszcze jest, a znowu ma sypać.
    Piękna choinka! Wszystkiego najlepszego w całym 2021 Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Choinka pokaźna i piękna !!! Ja też lubię ubierać choinkę i przyozdabiać dom ozdobami zrobionymi przez blogerki. Mam takich kilka. Życzę Tobie dobrego i spokojnego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że jesteś i wpadaj częściej!

    marzy mi się, żeby mieć kiedyś mozliwość ustawienia takiej dużej u siebie w salonie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna choinka i piękne na niej ozdoby. Samego dobra w całym Nowym Roku Ci życzę i częstszego tu wpadania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, amazing post dear :) so nice!

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Asiu!
    Tobie i Twoim Bliskim życzę w tym bardzo trudnym dla nas wszystkich czasie: zdrowych, pogodnych świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Pomimo panoszącej się pandemii ufnością patrzcie w przyszłość.
    Przesyłam najcieplejsze wielkanocne pozdrowienia:)
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko