Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 8 listopada 2015

Na Różę... babka pomoże

Witam przy niedzieli

jakieś 3 godziny po napisaniu przedostatniego postu o mojej nowej przypadłości czyli ... piekących i czerwonych policzkach byłam już w 70% zdrowa;
... post napisałam i coraz gorzej się czułam; Alertecu nie wzięłam bo wiedziałam, że nie jest to alergia...myślałam o jakiejś wirusowej, zakaźnej chorobie... w tym też czasie zadzwoniła do mnie mamcia i

tak rozmawiając stwierdziłam, że czuję się jak w piekle...pieczenie nie do wytrzymania...

i w końcu to właśnie moja rodzicielka dostaje olśnienia... wie co mi może być... sprawdzam w necie objawy i... wszystko potwierdza się...!!!

zachorowałam jak na ogrodniczkę przystało...na Różę.. nie mylić z różyczką...konwencjonalne leczenie długie bo 3 miesiące i niekoniecznie skuteczne; choroba brzydka bo można nawet dostać sepsy na dodatek wraca... ale przecież mieszkam na Podlasiu !

wiedziałyśmy z mamą co robić i gdzie się udać .. na wieś do sąsiadki mojej nieżyjącej już babci... która to...w tę samą niedzielę zrobiła mi 2 razy tzw. spalanie róży...
efekt : 2 godziny po fakcie miałam idealną twarz... w poniedziałek wieczorem z lekka zaczęło mnie piec więc znowu pojechałam i ' zaliczyłam ' 3 i ostatnie spalanie mojej choroby;
dodatkowo odtoczono mi cug...( to co widziałam na własne oczy w szklance z popiołem nie da się raczej fizycznie wytłumaczyć )

niektórzy medycynę niekonwencjonalną nazywają ciemnotą ale prawda jest taka, że... jak już nic nie pomaga to ci sami co tak mówią naginają np. 600 km na Podlasie do ' babki ' i jednak liczą na cud...

mieszkając w tak czarownej krainie - dla mnie chleb powszedni...
tym bardziej, że jak widać konwencjonalny lekarz na SOR mi nie pomógł !!!
dziewczyny... wyzdrowiałam !!!!!
... o spalaniu róży możecie poczytać w internecie...

a teraz moje ostatnie wypocinki z serii świąt
dosyć duże pudełko np. na pierniki





bombeczki




A za oknem szaro, buro i nieprzyjemnie... okrutnie wieje i już 3 razy wyłączono mi prąd...
wobec czego kończę posta i lepiej pochodzę i poczytam co u Was się dzieje...

spokojnej, ciepłej niedzieli życzę
pa

47 komentarzy:

  1. Oj Joasiu, róża faktycznie zła choroba. Pamiętam czasy, gdy była wyrokiem śmierci ( a wcale jakaś wyjątkowo stara nie jestem). Dobrze mieć blisko siebie czarownicę :)))))))))))))))) O spalaniu róży poczytam, ale ten odtoczony cug mnie zainteresował...
    Świąteczne wyroby cudne, radosne i lekkie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu... też można o nim poczytać w necie

      Usuń
    2. Poczytałam... chciałabym się tego wszystkiego nauczyć...

      Usuń
    3. warto wiedzieć takie rzeczy bo nigdy nic nie wiadomo co nas w życiu zaskoczy

      Usuń
  2. Dobrze, Joasiu, że czarownice są jeszcze na świecie :)))))) Całe szczęście że wyzdrowiałaś, cieszę się razem z Tobą :* A pudełeczko na pierniczki CUDNE :) Bombeczki będą piękną ozdobą drzewka bożonarodzeniowego :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające te wytworki. Uczyłam się wypalania róży, ale szczerze mówiąc jeszcze zabiegu nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O prosze o takiej chorobie istnieniu nie wiedzialam.dobrze że juz ok:) bombkami sie zachwycam bo u nas takie cacuszka to rzadkosć na sklepowych polkach moze z racji tego że są kosztowne.a wiem że ich wykonanie to nie lada wyczyn.takze podziwiam.pudeleczko sliczne;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczynki... spalanie róży nie robią czarownice... hihi tylko osoby, które wiedzą co i jak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak na prawdę to tak, ale gdyby były inne czasy, to kim by te Kobiety były? :)

      Usuń
  6. Róża niestety lubi wracać przy osłabieniu organizmy, więc dbaj o siebie! Zdrówka życzę i niech nie wraca choróbsko!
    A Twoje prace są przecudne :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację Ewciu... muszę trochę swój organizm podreperować

      Usuń
  7. Ja bardzo cenię medycynę niekonwencjonalną i owszem masz rację..jak trwoga to do babki się zasuwa..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko, no a bombki oczywiście przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, żeby róża nie wróciła!! Zauroczyło mnie serduszkowe pudełeczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać, domowe sposoby czasem są dużo skuteczniejsze! Super, że szybko zaregowałyście, i jak widać choroba szybko poszła w niepamięć:)
    a pudełeczko śliczne, takie delikatne :) pierwsza bombka mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne świąteczne cudeńka poczyniłaś :)))W pudełeczku się zakochałam:)))
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak trwoga i już konwencjonalni nie pomagają to dziwnym zbiegiem okoliczności babka ,czy jak mi znana szeptucha...to też twoje rejony:) potrafią dokonać cudów.
      Asiula zdrówka życzę,dbaj o siebie i nie choruj.
      Pudełeczko cudne,a jakby było jeszcze z zawartością to czegoż do szczęścia jeszcze może brakować :D
      Bombki słodziutkie,oj dzisiaj w tv usłyszałam mój ulubiony świąteczny spor reklamowy,coraz bliżej święta...
      Buziaki i głaski dla kociastych :)

      Usuń
  12. Dużo zdrowia życzę a prace jak zwykle wspaniałe. Pudełko to mistrzostwo świata, bo mam do nich wielką słabość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu, te babcie to szeptuchy? One są bardzo słynne w Twoim regionie.
    Prześliczne świąteczne cudeńka.
    Życzę Ci zdrowia. Nie choruj bo się martwimy o Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ta, która mi to robiła nie jest szeptuchą czy znachorką... po prostu nauczyła ją dawno temu jej mama... bo tak jak Ania/nawanna napisała... kiedyś tylko tak się leczono...
      jednakże i owszem... szeptuchy istnieją na Podlasiu i oby najdłużej bo są bardzo pomocne

      Usuń
  14. O chorobie słyszałam, cieszę się że już wszystko w porządku. Co do niekonwencjonalnego leczenia, kurcze, przecież dawniej tylko tak się leczyli, wszystko jest dobre co pomaga. Sama, gdy miałam małe dzieci przelewałam im wosk, i pomogło!
    Prace jak zawsze prześliczne, dopieszczone w każdym calu!
    Buziaczki Asiulka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, ja to obawiam się czytać kolejne posty...Matko kochana, co to sie dzieje? Jakieś plagi egipskie, czy urok ktoś rzucił na Ciebie?
    Myślisz, że ta róża to jakieś zakażenie po tych osach?
    Jakby nie patrzył to najwyraźniej musisz trochę przystopowac, odpocząć i wzmocnic
    organizm, bo sezon grypowy za pasem, a Ty bez formy!
    A ile Ty sypiasz na dobę? Pewnie caly czas coś i coś zamiast odpoczynku?
    Pudełeczko jest przepiękne!
    Uściski i moc pozdrowień Asiulu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... podziwiam Gosiu za intuicję... dziękuję i również ściskam

      Usuń
  16. Cacuszka w moim guście, wspaniale wykonane!
    Pudełko jest wprost oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale Asiu , że czary mary babki pomogły. Wytworki cudne jak zawsze !!! Pozdrawiam i miłego tygodnia już bez róży , pa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu, Twoje wytwory są prześliczne, aż się marzą pierniczki w takim pudełku; no i przypomniałaś, że niedługo czas zarobić ciasto na pierniki.
    Faktycznie dopadło Cię paskudne choróbsko, służba zdrowia to zawsze niedowiarek, ale najważniejsze, że pomogło.
    Życzę Ci dużo zdrówka i dobrego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To dobra wiadomość.Pudełeczko przepiękne.Dbaj o swoje zdrówko.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

  20. Witaj Asiu - w mojej rodzinie zawsze w takim przypadku zamawia się róże u kobiety, która swoją umiejętność leczenia przekazuje z pokolenia na pokolenie w swojej rodzinie - mojej mamie sam lekarz dał adres, no i wyzdrowiala - pudełka Asiu są cudne - pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  21. Szok, ale dobrze, że wszystko zakończyło się dobrze, nie znałam tej choroby(na szczęście, ale tak jak piszesz dobrze wiedzieć) Nie oceniam korzystających z pomocy niekonwencjonalnej medycyny i nie dziwię się, człowiek będzie próbować wszystkiego , dobrze, że są osoby, które potrafią pomóc:) pudełko jest przepiękne!!!! cudo, bardzo mi się podoba, no i bombki również, piękne rzeczy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to jestem czarownica ale jeszcze nie praktykująca! :) Dobrze, że już dobrze bo nawet nie wiedziałam, że ta choroba dalej funkcjonuje...Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  23. MarAsiu, no coś podobnego, nie do uwierzenia, ale wierzę:)

    Pudełeczka śliczne!
    Jak prześlę Ci całusy to się nie zarażę?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz że napisałam o tym u siebie, wiem że wiesz bo skomentowałaś :).
    Dla mnie takich opowieści ciągle za mało, bardzo wierzę w mądrość ludową, sięgającą tysiące lat wstecz. Całusy gorące :)).

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i mam Twojego maila , ale z tych nerwów znaleźć nie mogę.
    klubkotajasna8@gmail.com
    Podrzucisz swojego maila ?
    Dziękuję Ci bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmmm, a gdzie się podział poprzedni komentarz ???

    Moja Mama też miała kiedyś dawno temu spalaną róże, ale że dzisiaj jeszcze to robią ?
    Ciekawe....
    Zdrowia życzę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. No ,ostatnio masz same atrakcje, jak nie osy to róza,ale dobrze,że wszystko dobrze się kończy.Szczęście,ze masz taką babkę -uzdrawiaczkę blisko.Ja tam wierzę i w medycynę konwencjonalną i niekonwencjonalną.
    A pudełeczko i bombki jak zwykle cudne,zazdroszczę Ci takich talentów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Joasiu, to Ty tą różę na policzkach miałaś ? Trochę się dziwię, bo w takim miejscu nigdy nie widziałam w swojej pielęgniarskiej praktyce. Przeważnie na nodze się pojawia, gdzieś w okolicy goleni. Cóż, najważniejsze, że choróbsko wypędzone ! Wierzę w medycynę niekonwencjonalną, ale i na tym trzeba się po prostu znać. Pudełeczko i bombki przecudne !!! Podziwiam . Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zna Pani kogoś, kto nadal spala różę??

    OdpowiedzUsuń
  30. Zna Pani kogoś, kto nadal spala różę??

    OdpowiedzUsuń
  31. Szukam pomocy. Moja mama ma różę od 6 lat, miała już ok. 15 nawrotów i za każdym razem antybiotyk na 2 miesiące i to wszystko. Mama nest w stanie zapłacić porządne pieniądze, tylko potrzebuje osoby, która faktycznie jej pomoże. Czy wiecie czy istnieje ktoś, kto nadal spała różę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko