Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 22 stycznia 2012

Zima i ... urodzinowe candy

Oj ... długo na nią czekałam ale jest...przyszła...zima. Nie wiem jak długo potrwa jednak mam czym swoje oczy cieszyć ! W domu zrobiło się jaśniej, weselej...
na Podlasiu zimy były zawsze mroźne... ostatnimi czasami były lżejsze chociaż bywały pojedyncze dni w ubiegłym roku , że temeperatura spadała do minus 38 stopni .
Na dzień dzisiejszy jest mały przymrozek jednak śniegu w ogrodzie mam po kolana !
Czy nie jest bajecznie ?

Po podziwianu zimowych fot zapraszam Was na moje zimowe a zarazem  urodzinowe Candy. Jestem astrologiczną Rybką z pierwszej dekady wobec czego losowanie odbędzie się  23 lutego !  
Zapisy do 19 lutego włącznie ...
Zasady cukierasów są wszystkim dobrze znane więc nie będę się powtarzać. Pod uwagę będą brane posty z deklarowaną chęcią udzialu w zabawie .
Uczestniczyć może każda zalogowana osoba... z widocznym - zalogowanym imieniem...serdecznie zapraszam !

to jest banerek do wklejenia na pasek boczny


losowanka otrzyma : serwetka będzie do wyboru < ta jest tylko przykładem >


Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze - do zobaczenia ' następną razą '.....

83 komentarze:

  1. O, jestem pierwsza:). Obrazki zimowe piękne....Na słodkości chętnie się zapisuję, bo są cudne!
    A życzeń Ci jeszcze nie składam....
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie ma w ogóle zimy niestety tylko deszcz ale piękne widoki

    SERDECZNIE WITAM
    Niech Ci się dzień mieni uśmiechem
    szczęśliwym bliskim serca
    dotykiem przyjaźnią dla wszystkich
    i słońca promykiem
    Milutko pozdrawiam i życzę
    Ci udanej niedzielki ściskam cię :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pada i pada, w lutym jadę na podlasie to może zobaczę śnieg:)ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Asiu same śliczności rozdajesz ...Zima u Ciebie przepiękna u Nas też wczoraj okropnie sypało i widoki były przepiękne . Ale dzisiaj wszystko topnieje bo mrozu nie ma.Buziaczki niedzielne...Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne słodkości, więc staję w kolejce i liczę na szczęście. Trochę zazdroszczę Ci tej zimy. U mnie co śniegu napada to zaraz się topi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Aśka ,ale cudów narobiłaś .Faktycznie same słodkości.Piękną masz zimę u mnie szaro i plucha.Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Asiulka! Tremę mam jak nie wiem co, bo pierwszy raz zapisuję się na candy... jednak na Twoje grzech by było się nie zapisać, bo jak zwykle piękności rozdajesz! Mam tylko nadzieję, ze będę umiała zrobić wszystko jak należy. Życzonka będą w stosownym czasie:)
    U mnie takie widoki były przy wczorajszej śnieżycy, dziś już wiosna!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow.....Asiu ale pięknie u Ciebie Faktycznie jest bajecznie!
    Candy urodzinowe...wszystkiego nalepszego Asiu!
    Zapisuję się na te przez Ciebie zrobione cudenka.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeg kom bare lige forbi.
    Smukke vinterbilleder.
    Fin mellemværk.
    Tak for kigget.

    OdpowiedzUsuń
  10. ─═ڿڰۣڿ☻ڿڰۣڿ═─.
    Radością Zaczynaj
    Nowy dzień
    Z nowymi nadziejami
    A na pewno będzie Ci lżej
    Uporać się z problemami ...
    ─═ڿڰۣڿ☻ڿڰۣڿ═─

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO
    .
    ─═ڿڰۣڿ☻ڿڰۣڿ═─

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie Asiu ,zina też ma swoje uroki . Cudne cukierasy zrobiłaś ,jak zwykle zresztą ...

    OdpowiedzUsuń
  12. no to korzystam z zaproszenia, bom pudełeczkowy zboczuch :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasiu, takie piękności w róże i koronki, to coś w sam raz dla mnie, więc z przyjemnością ustawię się w kolejce. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to jeżeli jest taka możliwość i nie zostanę zbesztana za wciśnięcie się do kolejki to też proszę wciągnąć mnie na listę .Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu! Różane piękności i subtelne koronki nie mogą mnie ominąc:-)
      piszę się:-)))

      Usuń
  16. :) Serdecznie pozdrawiam "sąsiadkę". Data 23 luty jest i u nas świętem urodzinkowym. Także biegiem się zapisuję w kolejkę!
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Asiu ! Pewnie że chciałabym dostać takie cukierasy ,więc staje w kolejce jako następna .Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cacuszka! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym jakiś wypasiony komentarz ot, tak od niechcenia rzucić, ale moje szare komórki dzisiaj zastrajkowały. Poprawię się niebawem, a tymczasem rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no, nareszcie można coś napisać, coś blogger szalał
    zima u Ciebie faktycznie bajkowa :)
    Asiu, z okazji urodzinek wszystkiego naj, naj, naj
    i ... czekam na cukieraski :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WItam, zgłaszam się z miłą chęcią na Candy :)) Bardzo śliczna nagroda czeka na szczesliwego wygrywacza :) Banerek z info o Candy jest już na moim blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopisuje się do zabawy. Zakwas chlebowy sami wychodowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie śniegu nawet nie było...a candy cudne więc się zapisuję. pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękności :) już dziś Ci życzę wszystkiego najlepszego i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja staję w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielka przyjemnością dołączę do grona chętnych na Twoje słodkości

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi.I'm on the sign of the zodiac also fish.With great pleasure to join candy.http://wwwkonfetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piekne prezentują się drzewka w zimowej szacie :) u mnie też zima zawitała ze sniegiem i mrozem
    a po cukiereczki chetnie sie zapiszę
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jenyyy Jakie CUDNE pudełeczko!
    Mam konto google, ale nie mam bloga, czy moge wziąć udział? Jeśli tak, to się zgłaszam :) 31karolina.z@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Karolino...
      tak jak wcześniej pisałam - wszystkim zalogowanym !

      Usuń
  31. Ależ piękne zimowe widoki, u mnie w Wielkopolsce śniegu ni ma pewnie wszystko spadło u ciebie, pragnę się zapisać na candy i mam nadzieję że będzie to dobry początek naszej blogowej znajomości, pozdrawiam i również zapraszam do mnie, ssmagie

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak podziwiałam ...Twoje cukieraski ...Aż naszła Mnie ochota .Może będę miała farta i coś wygram:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam :D zaciagła mnie fala zimy do ciebie :) Cukierski są przepiękne a to pudełeczko bajeczka :) podpisuje się bo może uda mi się mieć tylko siebie takie frykasy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. so sweet candy! thanks!
    http://asyasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie apetyczne candy! Z ogromną przyjemnością stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam i ja i również sie w kolejkę ustawiam, zapaszam na candy u mnie no a Podlasie to moje rodzinne strony tam jest po prostu najpiękniej.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super cukiereczki, z przyjemnością zapisuję sie na candy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Przecudne prezenty. Ustawiam się w kolejce i cichutko czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczności. Ja też Rybka/ 27 luty/ ,wobec tego ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też mam nadzieję wygrać te cudeńka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce !!!

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kobieco, oj kobieco się zrobiło! Ustawiam, ustawiam się w kolejce czym prędzej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe niespodzianki, zapisuję się i liczę na szczęście!:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja chciałabym ustawić się w kolejce po te śliczności ;-) pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ cuda rozdajesz! No nie oprę się i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. cudownosci rozdajesz- wychodzi na to,ze my Rybki blisko urodzone bo ja 22 mam urodzinki wiec moze akurat z okazji swoich urodzin zrobisz prezent drugiej Rybce na jej urodziny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. o ja te puzderko jest przecudne! A ta zakładka ....mmmmm ...

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również jestem rybką, choć z drugiej dekady :D Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Życzę 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo chętnie się zapisuję na twoje candy :) i już dziś życzę spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  52. A może to do mnie się szczęście uśmiechnie.
    Ja również bardzo chętnie się wpiszę po te cukiereczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  53. No to ja się zapisuję na candy!no i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  54. No w końcu mamy zimę!:) I oczywiście staję w kolejce po Twoje słodkości:) banerek na blogu: http://fioolcia.blogspot.com/, gdzie zapraszam również na candy do mnie,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale masz piekne dziela,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  56. z przyjemnoscia zapisuje sie na Twoje piekne candy, a moze szczescie do pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam z checia sie zapisze .Sliczne candy:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. ...a pod koniec kolejeczki ja grzecznie stoję:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  59. Ach,jak ja kocham różyczki,piszę się:))

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :-)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Dziekuje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam taką zimę, jaką uwieczniłaś na zdjęciach. Z ogromna przyjemnością zapisuję się na candy :p

    OdpowiedzUsuń
  62. Доброго времени суток ,дорогая Joanna!
    Теплый апельсиновый привет вам из Греции!
    Посмотрела ваши удивительные зимние снежные фотографии...чудо!
    Я родом из Беларуси (Belarus) -вашей соседки, и очень скучаю по снегу.
    Здесь,в Греции,я уже четвертую зиму без снега...У
    вас очень красивые : блог и ваши работы.
    Жаль,что нет translator в вашем блоге и мне сложно его читать,но,я
    попробую. Записалась в ваши читатели.
    Очень хочется принять участое и в вашем розыгрыше.
    С уважением Оля,Athens,Greece & Belarus

    OdpowiedzUsuń
  63. Да,забыла вам написать,что я тоже (!) Рыбы по гороскопу (мое День Рождения 3 марта) :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja też się wproszę. Strasznie mi tej puszeczki się zachciało.
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. cudowności!
    z przyjemnością zapisuję się i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam :) i ja sie ustawiam po cudowności (cukiereczki) :)
    świetny blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję sie na Candy.Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://vintagelover1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Spora lista, ale to nic jeszcze ja się dopiszę;-)))

    OdpowiedzUsuń
  69. Ależ piękna zima i piękne słodkości:D
    Z ochotą ustawię się w ogonku.
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    Zapraszam również do mnie, na pierwsze w tym roku  CANDY DWOJAKIE

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja również się ustawię bo rozdajesz prawdziwe cudeńka :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  71. Dołączam z przyjemnością do zabawy ! śliczne cuksy

    OdpowiedzUsuń
  72. Prześliczne prezenty, ustawiam się po nie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale z pewnością nie po raz ostatni.Piękne rzeczy tworzysz.
    Korzystając z zaproszenia z przyjemnością dopisuję się do zabawy, bo cudeńka rozdajesz.
    Pozdrawiam.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękne! Chętnie wezmę udział w tej zabawie. Zapraszam do mnie flashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne candy, mam nadzieję, że to ja będę wylosowaną szczęściarą :).

    Masz tak samo urodziny jak moja siostrzenica :).

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie możliwe! Zabłądziłam i zdążyłam...
    Przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z przyjemnością przyłączam się w ostatniej chwili do zabawy :) http://pilaresatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko