Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 13 października 2014

Creative Blog Tour

Dzień doberek

ostatnio otrzymałam wyróżnienie od ANI...
a oto ona...

o nazwie :

odpowiadam zatem na pytania;

1. Nad czym obecnie pracuję ?

 ...  nie będzie kłamstwem jak napiszę : nad wszystkim...
wykańczam robótki zaczęte latem: pudełka, szkatułki, ozdoby zimowe tudzież inne ...

2. Czym moja praca różni się od innych ?

... czy ja wiem ?... to jest tak jak z pieczeniem ciasta  jednego przepisu... niby każdy to samo robi ale smak inny...

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga ?

... tworzę bo lubię... od wielu lat... wcześniej większość rzeczy robiłam do swojej kwiaciarni ( bo takową miałam ) a teraz... wiem na pewno, że dobrze służy mi to na moje , gdzieś ukryte głęboko, skołatane nerwy...
pisać bloga zaczęłam ... ponad 3 lata temu...bo... może ... chciałam poznać fajnych ludzi w moim typie ( i tak też się stało )... niestety nie mam wśród moich znajomych ( najbliższych )... zakręconych pod tym względem ...szkoda... więc blog mi to całkowicie zastępuje...
wiele zawdzięczam blogowiczkom... dużo się od nich nauczyłam, dużo poznałam fajnych miejsc na świecie... też dzięki nim... blogowe duszyczki są... the best !!!!
ha... naprawdę lubię blogowy świat !

4. Jak wygląda mój proces tworzenia ?

... tworzę co się da... i gdzie się da... wszystko zależy od okoliczności... czyli na kolanie, w aucie, na stole... na tarasie...

no !!! ( jak to mawiał Dyzma )... hihi
a teraz ja typuję dwie kreatywne osóbki...

Danusię  ( Babusiowe robótki ) i ...Duśkę ( Syndrom kury domowej ) z jej pięknymi poduchami...
dziewczynki... Wasze wpisy powinny ukazać się w poniedziałek ( za tydzień ) ...dużo.... czasu ...


coby post nie był iście oficjalny...
ostatnia poczyniona przeze mnie karteczka ( jakoś na vintage mnie wzięło )...


Buziaki przesyłam...





29 komentarzy:

  1. Karteczka w tym stylu jest bardzo fana, ma klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz u tych Duszyczek będzie można Ciebie Joasiu zobaczyć! ;) W takim razie nie mogę się już doczekać...;)
    Vintage to moja miłość....Piękna karteczka!
    Nie zapomnij kochaniutka do mojego Albumu zaglądać ....tam będzie dużo świątecznych inspiracji! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miki... zawsze zaglądam chociaż z opóźnieniem się wpisuję !

      Usuń
    2. Ale Joasiu chodziło mi o mój Album ze starymi vintage karteczkami....Tam też zaglądasz bo to miejsce stworzyłam z myślą właśnie o tworzących Duszyczkach! ;)

      Usuń
  3. Ciebie to właśnie z takim stylem najbardziej kojarzę, romantyczny, nostalgiczny z dodatkiem koronek i perełek :) i zimowo jak najbardziej :) tzn pod względem prac...bo przed świętami u Ciebie zawsze tyle wspaniałości, że co post wzdycham sobie a to do tego a to do tamtego "czegoś" co stworzysz :)
    POZDRAWIAM ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywne blogi mają to do siebie ,że coś tworzą.
    A moje koty nic nie tworzą :-)))
    Fajna sprawa :-)
    Gratulacje ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty tworzą specyficzny klimat w domu takie ciepełko....;)

      Usuń
    2. Krysiaczku..daj trochę czasu... już ja coś wymyślę... hihi

      Usuń
  5. Gratulacje z okazji wyróżnienia a kartka przecudnej urody. Fantastyczna po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko... dziękuję ! i tak nie dorastam Ci do pięt... hihi

      Usuń
  6. Joasiu wzięło Cię wzięło, karteczka to tak jakby Twoja dusza , jesienny nastrój , ciepło ogniska i wspomnienia , wspaniała, dzięki za wyróżnienie , czy to czasami nie pomyłka ? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. serdecznie ci gratuluję Joasiu tak wspaniałego wyróżnienia - a karteczka śliczna cała w twoich klimatach - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Asiulka, poszłaś trochę na łatwiznę;)
    Za to karteczka istne cudo!!!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka cudna , bardzo podoba mi się. Gratuluję nominacji i jednocześnie życzę dużo radości z istnienia w blogosferze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyróżnienia :) Cudną karteczkę zrobiłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło mi cię poznać i dowiedzieć się więcej

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Joasiu - gratuluję wyróżnienia i śliczną kartę zrobiłaś - bardzo mi się podoba - uciski i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu wybrnęłaś :D ,a raczej prześlizgnęłaś się po temacie,a gdzie zdjątka co zamierzasz????...
    Bardzo fajna prezentacja i co ciekawe jak czytam u innych dziewczyn,każda inna,mimo tych samych pytań,i to jest świetne,tyle ile nas tyle spojrzeń na temat.
    Gratuluję wyróżnienia Asiu,a kartka piękna
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci wyróżnienia :) Fajnie było poczytać... A karteczka śliczna, tak trochę w starym stylu...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam i Ciebie Asiu i dawno nie widzianą Anię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Joanna, querida amiga!

    Desculpe a demora em vir aqui...estou reformando a casa e tudo está fora dos lugares e há muita poeira.

    Adorei conhecer um pouco mais de você. Você está bonita na foto!

    Eu também gosto do blog, mesmo quase não tendo tempo para ele.

    Parabéns pelo prêmio...o cartão é lindo!

    Sim!!! Gostamos de artes, vinho e ...gatinhos....Viva a Amizade!!!!

    beijinhos e tenha uma semana bem bonita!!

    Lígia e =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Karteczka w swoim klimacie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia:) a karteczka bardzo klimatyczna, bede moga cie cześciej podgladac, dlatego chwal sie poczynionymi nowościami przy kazdej okazji...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kreatywno moja Ty Duszyczko ... gratki za wyróżnienie składam i karteluchę vintage szczerze podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje Joasiu !!! Cudna karteczka, własnie mnie też wzięło na taki vintage with laces :-)) Buzioleczki :-)**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko