Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 25 lutego 2018

Kira :)

Mrozi i to bardzo... teraz mam 16 stopni na minusie; szkoda, że śniegu malutko; naprawdę boję się o rośliny w ogrodzie.

Co mnie cieszy ? dłuższe dni... mam dosyć dantejskich ciemności.
Dłuższe dni sprzyjają robótkom

zmediowałam sklejkę w kształcie jajeczka



powstały nowe karteczki bardziej minimalistyczne by zmieściły się w kopertę







Od dwóch tygodni mam nową podopieczną; dokarmiałam, myślałam, że to kocurek a okazała się być kocią panienką... Miki i Czaruś szczerze byli zainteresowani nową znajomą... wypytałam się tu i ówdzie, jest niczyja , około dwuletnia,  wiem gdzie bytuje więc postanowiłam wysterylizować...
i tak też uczyniłam... szew fajniutki, boczny , na niecałe dwa cm; wszystko przebiegło bezproblemowo.
Koleżanka pożyczyła mi wielgaśną klatkę bo koteczka dzika...
na dzień dzisiejszy wszystko zagojone... po przyjściu z pracy klatkę otwieram by kicia mogła sobie pochodzić... jest bardzo grzeczna , spokojna i widać, że w domku jest jej dobrze...
wypuszczę gdy będzie już naprawdę ciepło... jeśli będzie chciała wrócić do mnie to znajdzie się miejsce obok Czarusia i Miego bo w domu 7 kocich rezydentów; najważniejsze, że się już nie rozmnoży !
Gmina ma w nosie los bezdomnych kotów więc wszystkie przychodzą do mnie; wszystkie je wykarmić z jednej kieszeni naprawdę ciężko...

 i tu serdeczne podziękowania dla Ani Jakimczuk z B-stoku, która pomaga mi w sterylizacji czasami w adopcji;
dziękuję też naszej blogowej koleżance Gosi, która wiele razy przysyłała mi suchą karmę...

wstawiam zdjęcia Kiry bo tak ją nazwałam... już nie jest niewidoczna, bezimienna...



kocham buraski !

Pozdrawiam serdecznie...
róża piżmowa ' Elisabeth Oberle '  dla Was :)


21 komentarzy:

  1. Piękne zawieszka i karteczki. Kocia miała szczęście, że na Ciebie trafiła, jak i pozostała siódemka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajo super, pomysł do naśladowania, mróz i w Mrozach mamy wieś jest spełniona ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło to jajko i kartki:)A kocia na pewno do Was się przyzwyczai:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ona śliczna i grzeczna :-)
    Piękne karteczki i jajo też ciekawe , takie jakieś inne :-)
    U nas i mróz w tym roku i śniegu mnóstwo , jakieś rekordy chyba bijemy..
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz serducho !
    Czy gminy nie mają środków na finansowanie sterylizacji u psów /kotów ?
    Urocze karteczki i ślicznie zmediowane jajo :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gmina nie ma pieniędzy dla kotów; Ustawę o dokarmianiu och też mają nie powiem gdzie i nawet złotówka nie jest na ten cel przeznaczona

      Usuń
  6. Piękne jajucho, a karteczki podziwiam od dawna. Świetnie wykorzystujesz grafiki, zresztą cudowne grafiki.
    Buziaczki Asiulka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki i wspaniałe jajo!!!
    Masz wielkie serducho - fajna kotka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki świetne, bardzo wielkanocne.
    Podziwiam twoja gotowość opieki nad kotkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmediowane jajko cudnie Ci wyszło Asiu,karteczki jak zawsze piękne:)cieszą oczy.
    A Kira ha,ha,ha już to widzę jak sobie znajdzie inny domek :D
    Cudna kicia podobna do mojego Kapselka,gdybyś nie powiedziała że to ona,to pomyślałabym, że ktoś go wywiózł do Ciebie.
    Buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombowe wielkanocne prace !!! Koteczka śliczna , tygryski to też moje ulubione. Pozdrawiam Joasiu serdecznie , na mrozy herbatka z prądem. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. jajeczko cudne i śliczne karteczki :)

    zdrówka dla kici

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita !!! Nie dość , że prace piękne - i jajko i każda karteczka, to jeszcze zaopiekowałaś się kotką ?! Piękne imię - Kira. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze prześliczne prace, jajo podoba mi się niesamowicie :D
    Kicia trafiła do wspaniałych ludzi, nie sądzę, że zechce opuścić taki dobry, kochany dom <3
    Ściskam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świątecznie, piękne kartki i jajo.
    Cot piękny
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Asiu!
    Obfitości, nadziei i miłości.
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. mój burasek już w kocim niebie, w zastępstwie jest 3 kolorowy
    a karteczki cudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace. Wspaniale, że pomagasz kotkom, to naprawdę cudowne. :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko