Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 15 października 2018

Ciepły październik

Dzień doberek :)
wczoraj byłam tak zarobiona, że niestety nie wyrobiłam się z napisaniem paru słów.

Ciepełko za dnia w nocy tylko parę stopni ; raz wyskoczył przymrozek... w sumie lubię jesień czy zimę najgorzej boję się deszczu... od samego jego padania robi mi się zimno... no cóż nie przepadam za wilgocią .
Sprawdzałam pogodę długoterminową i deszcze mnie czekają... do tego ponad 7 dni z rzędu... ajajaj !
deszcz w mieście pasuje ale na wiosce wszędzie robi się błoto... brrrr

Będę zanudzać Was moimi świątecznymi pracami... bo takie teraz tylko robię chociaż nie do końca... od czasu do czasu wpada mi coś innego ...

Oprócz bombek, które mi już brzydną w tym roku pokażę inne prace.
Swego czasu zobaczyłam cudowną wersję choinki zrobioną chyba przez Rosjankę - swoją drogą rosyjskie dziewczyny naprawdę piękne robią rzeczy ...choinka w jej wersji jest o wiele ładniejsza bowiem robiona ( z tego co podpatrzyłam ) na drewnie... u mnie ...  na metalowym stelażu...
a oto i ona :)






Po obejrzeniu zdjęć stwierdzam, że muszę obowiązkowo dodać czerwoności...
Parę palców spiekłam ale uważam, że warto było !

do tego trochę innych robótek...

motyw poniżej robiłam już wiele razy i wiele razy mnie i nie tylko mnie zachwyca


przy okazji powstała ślubna karteczka




Ozdoby świąteczne ozdobami... cieszmy się z pięknej jesieni...
każdego dnia słyszę odlatujące żurawie ...





u mnie nadal kwitną róże :)





Witam nowe obserwatorki...
pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

14 komentarzy:

  1. Me encanta,sobre todo el abeto.
    SALUDOS

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie w ogrodzie i w twoich robótkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, ale haft najcudowniejszy.:) Śliczna paleta barw w ogrodzie.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka bardzo oryginalna, będzie wyjątkową ozdobą świąteczną. Pozostałe prace też piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace i jak ślicznie jeszcze w ogrodzie! Rozpieszcza nas październik :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To już chyba ostatnie tak piękne dni więc warto się nimi nacieszyć :)
    Śliczne prace Joasiu a choinka po prostu genialna!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna choinka!!!!!!
    Haft i karteczka cudne!!!
    U mnie też jeszcze kwitnie róża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Que maravilloso árbol de Navidad, me encantan todos los trabajos que has hecho para la Navidad, son una belleza, la Navidad es algo que nos une a todos y a mi todo lo que sea de Navidad me encanta, he visto los trabajos que has realizado en las entradas anteriores y son una preciosidad, gracias por compartir, cosas tan bonitas...una entrada preciosa, muy hermosa, besos

    OdpowiedzUsuń
  9. OI JOANA!
    GOSTEI MUITO DE TERES IDO EM MEU BLOG PORQUE ISSO ME DEU A OPORTUNIDADE DE VIR AQUI, VER TEU TRABALHO LINDO E MAIS DO QUE TUDO PODER INTERAGIR CONTIGO. SOMOS DE LADOS BEM DIFERENTES NO MUNDO MAS, A INTERNET NOS APROXIMA E ISSO É MUITO BOM.
    O CARTÃO DE CASAMENTO FICOU MARAVILHOSO. PARABÉNS PELA HABILIDADE.
    ABRÇS
    https://zilanicelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe są te choineczki. Wszystkie prace są świetne. Masz rację , cieszmy się piękną jesienią . Czuję , że to ostatnie tak urokliwe momenty. Pozdrawiam Joasiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiulka stworzyłaś baśniową choineczkę. Cudowna! Hafcik to też jeden z moich ulubionych. Pięknie go oprawiłaś!
    Buziaczki:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna choineczka i kartka elegancka, ale zachwycił mnie ten haft krzyżykowy, cudny motyw.
    Jesienne róże mają swój urok, wiemy,że to ostatnie w tym sezonie:) a u mnie na działce kilka dni temu znalazłam kwiatuszek sasanki, przyroda oszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko kochana !!!??? Przecież wszystko, co stworzyłaś jest niesamowicie piękne !!! Jak tu nie chwalić ? Najpierw choinkowy domek... potem patrzę : obrazek haftowany, a do tego jeszcze kartka ślubna... po prostu - cudne !!! Siedzę z otwartą buzią i oczy wybałuszam...
    A żurawie chyba już wszystkie odleciały. Też słyszałam ich piskliwe odgłosy przez kilka wieczorów, a nawet w nocy. Pozdrawiam ciepło i życzę miłego tygodnia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiunia bombowa choineczka,podziwiam i oglądam z każdej strony.
    Haft cudny zachwycam się nim, no i karteczka wspaniała,robisz same ładne rzeczy nic tylko podziwiać.
    Też nie lubię deszczu i powiem że w mieście też daje się we znaki,przed bramą tworzy mi się jezioro w którym pływają kaczki,a zdm nic nie robi by ułatwić życie 😣
    Buziaki😚

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko