Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 12 listopada 2018

Mocno twórczo

Dzień doberek
znowu nie było mnie ' trochę ' a to za sprawą zamówień, które się pojawiły. Działam , działam i działam... po pracy + wszystkie dni wolne.
Dzisiaj będzie mnóstwo zdjęć...

Niektórzy na święta mają dużo gości i chciałoby się wszystkich czymś obdarować... przydałyby się niedrogie upominki... czasem śmieszne, czasem malutkie...
wyszperałam w sieci taki pomysł i spodobał się zamawiającej
oto on... Mikołaje zrobione z drewnianych łyżek i malarskich pędzli




niektórzy prosili o malutkie pudełeczka na cukierki lub pojedyncze pierniczki



Nigdy nie robiłam czekoladowników czyli ozdobionego pudełka na czekoladę + karteczki...

pewna klientka zażyczyła sobie dwa w jednym , siedziałam, dumałam i wyszedł mój własny czekoladownik czyli świąteczna kartka, na której z przodu można włożyć czekoladę :)






pomysł przypadł do gustu i spodobał się też innym
zdjęcia kartek/czekoladowników przed wklejeniem spersonalizowanych życzeń :)





niektórzy mieli ochotę na choineczki :)


i karteczki... zrobiłam już ich około  50 sztuk :) oczywiście pokażę tylko malutką część :)















Jak widać jestem zarobiona po uszy...
uciekam  do kolejnych zamówień

pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno... :)

33 komentarze:

  1. Wszystko to śliczności, a najbardziej podobają mi się Mikołaje na pędzlach. Super pomysł:)Te spersonalizowane życzenia na pięknych kartkach na pewno będą docenione i zachowane w pudełkach z pamiątkami. Takich rzeczy się nie wyrzuca. Bardzo napracowałaś się, ale efekty oszałamiające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to wszytsko, cudowne, podziwiam ...
    Ależ Ty masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystko. Jak patrzę że już tak świątecznie się robi na blogach to i ja muszę wziąć się do roboty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaje na pędzlach rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. No to piękne prace narobiłaś , i dobrze że się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, a mikołaje z łyżek i pędzli noi czekoladowniki super pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mega pracowita i na maxa przygotowana do świąt !? Mikołaje z łyżek i pędzli - są po prostu super !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace, wszystko prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko śliczne:))a że zarobiona jesteś to się nie dziwię:))taką ilość zrobić:))mega

    OdpowiedzUsuń
  10. Todo es precioso, pero esas cucharas son magnificas.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Maravillosos detalles de Navidad, son todos un encanto...besitos

    OdpowiedzUsuń
  12. Moc twórcza jest z Tobą Joasiu. Przecudne wszystkie prace. Mikołaje bardzo pomysłowe , a czekoladowniki to słodkie i urocze dwa w jednym. Niech się dzieje dużo i twórczo , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te Twoje TWORKI.
    Ostro działasz...ale Ciebie najbardziej właśnie kojarzę z cudowności bożonarodzeniowych :)
    same śliczności!!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Joanno jakie ty piękne rzeczy tworzysz , same cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!!Ile tego!
    Wszystko śliczne!!!
    Czekoladowniki wyszły super!!! Karteczki piękne!!!
    Ozdoby świąteczne super - mikołaje bardzo zabawne - będą się podobały!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego Joasiu a piszesz, że tylko cząstka :) Ślicznie Ci to wychodzi a pomysł na Mikołajki jest kapitalny. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Unos trabajos navideños preciosos, el año pasado hice las brochas Papá Noel. Me han encantado las cucharas.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prace, choineczki i karteczki najbardziej mi się podobają. Podziwiam Joasiu pracę z zachwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Joasiu...nie, nic nie przeoczyłaś...zarówno jak przy Zosi i Antku i teraz przy Jadzi nic wcześniej nie pisałam ;) a że się czujesz "przybraną ciotką" moich dzieciaków to się bardzo cieszę :) ...po dzieciakach widać najbardziej upływający czas...prawda?

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prace i jeszcze cudowniejsze karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne i pomysłowe świąteczne upominki! Karteczki rewelacyjne, zresztą Ty Asiu innych nie robisz.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany!! Jak u Ciebie już świątecznie :D
    I proszę jaki zapał twórczy... ho ho... fajne i bardzo pomysłowe twoje prezenty :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale rewelacyjne pomysły! Najbardziej podobają mi się te Mikołaje z łyżek, początkowo nie wiedziałam z czego są zrobione! No i karteczki - czekoladowniki cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem Asiu , tyle tego zrobiłaś ..fajne te Mikołaje z łyżek i pędzli ...Czy Mi się wydawało czy pisałaś do nie na faceboku ..bo widziałam wpis przez chwilę ..a potem nie mogłam już tego znalesć...taki ze mnie spec..Pozdrawiam i odezwij się ...Dorcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Oi Joanna!
    Que lindeza, adorei tudo mas, as colheres e as vassourinha estão maravilhosas.
    Abrçs

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW!
    Asiu Twoje Mikołaje, kartki są rewelacyjne, bardzo pomysłowe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne kartki, trudno wybrać te najpiekniejszą:) Pomysł z łyżkami i pędzlami super! Pozdrowienia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysły na świąteczne dekoracje. Kartki i pudełeczka cudowne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała i wyjątkowe karteczki, każda śliczne i bardzo gustowna! Bardzo fajny pomysł na czekoladki. :) Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile świątecznych różności! :) Wszystko piękne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnóstwo przepięknych rzeczy stworzyłaś! Mnie najbardziej urzekły te maciupeńkie pudełeczka na ciasteczka czy cukierki :).

    OdpowiedzUsuń
  32. No to teraz wiem dlaczego się nie odzywasz :D
    Asiu kompletnie mnie oczarowałaś swoimi pomysłami świątecznymi,jestem pod wrażeniem.
    Oczywiście wszystko jest piękne.Czekoladownik w Twojej wersji jest cudny.
    Serdeczności ślę Asiunia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Droga Asiu!
    Życzę Ci wielu pięknych, chwil, roziskrzonych wspomnieniem, rozbrzmiewających kolędą, tlących ciepłem domowego ogniska i miłością bliskich.
    Magicznych Świąt!

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko