Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

wtorek, 1 stycznia 2019

Z Nowym 2019 Rokiem

Życzę Wam, aby nie tylko ten rok,
który się rozpoczyna, ale i szereg tych,
co po nim nastąpią, były dla was ciągiem dni
pełnych pomyślności i spokoju,
a wszystkie strapienia omijały Wasze serca.


Witam w Nowym 2019 Roku...
na zdjęciu widok z okna... dużo dymu, huku i naprawdę nic specjalnego a zwierzęta i ptaki mieszkające na drzewach pewnie umierały ze strachu... ech
powiem Wam, że nigdy w życiu nie kupiłam żadnego firewerka... nie powiem w niektórych przypadkach ładnie to wygląda ale czy warto... ? czy nie można się bez nich obejść ?

przyznam się, że miałam po dziurki w nosie starego roku... tak dał mi popalić...czy nowy będzie lepszy ? zobaczymy... mam taką nadzieję...

okres przedświąteczny jak zawsze zabiegany i bardzo pracowity; roku choinkę ubrałam bardzo wcześnie ( jak na mnie ) bo 10-go grudnia już stała... o dziwo nadal się nie sypie... dobra gatunkowo bo... jodła koreańska... te szybko igieł nie zrzucają tym bardziej, że podlewana.


święta minęły spokojnie, rodzinnie, prezenciorki też trafione... ostatnio mam bzika na punkcie świątecznych książek o które Mikołaj się postarał :)



Nie wiem jak u Was ale u mnie ponad tydzień przed świętami jak i w trakcie ( sypnęło śniegiem na Wigilię )
było biało, śnieżnie i z lekka mroźnie... dawno taki świąt nie było... oczy się radowały a dusza śpiewała... hihi

zdjęcia z 24-go grudnia - cudowny czas !!!







od paru dni pozostało tylko wspomnienie po takich obrazkach; dzisiaj deszczowo, pochmurnie < od rana palę światło > i grama śniegu za to kałuże wielkie stoją... na taką zimę to ja się nie piszę !

Kociaki nic tylko śpią, śpią i śpią....oto mniejsza ich cząstka

Fruzia i Brunek


Rafik


Serdeczne podziękowania za otrzymane karteczki :)

od Ani


od Agnieszki


od Gosi


od Tynki


od Gosi


od Eli Sabinki :)


Karteczki urodziwe :)
mam ochotę na zrobienie porządków w karteczkach i sfocić ile już ich wszystkich mam... a jest tego i to nie trochę :)

Na tym kończę życząc Wam wszystkiego dobrego i spokojnego, dzisiejszego dnia
buźka

22 komentarze:

  1. Zima u ciebie o wiele piękniejsza niż u mnie na południu, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail.com ) możesz również Whatsapp na ten numer ( +234 810 410 2662 )

      Usuń
  2. Asiulka, powiem Ci że jak żył Nikuś to myślałam że szlag mnie trafi przez tych strzelających palantów! Jeszcze może przeżyłabym jakoś północ w Sylwestra, ale u nas strzelają jak się komu przypomni i najczęściej jeszcze przed Wigilią:( Niko nigdy nie chował się, on ciągle biegał po domu i szczekał aż zachrypł:(
    Świetne książki. Asiu "Anioł na śniegu" to druga część, pierwsza to "Cztery płatki śniegu". Czytałam obie. Fajne, ale bez wielkiego wow.
    Życzę Ci by ten 2019 rok był dla Ciebie o wiele wspanialszy niż miniony! Ja na poprzedni nie narzekam, ale zawsze może być lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Joasiu za życzenia. Niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie szczęśliwy, taki bez trosk i zmartwień. Przesyłam noworoczne uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiunia wszystkiego co najlepsze niech spotka Ciebie w tym roku.
    Tak fajerwerki ...brak słów, ja zagłuszałam ten hałas głośną muzyką ,moje koty wszystkie siedziały obok mnie ,a ja dziękowałam że mam okna szczelne😁 i nie słychać tak bardzo tego jazgotu.
    Uściski zostawiam dla Ciebie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc od dawna praktykującym astrologiem i tradycyjnym uzdrowicielem, pomagałem moim klientom na wiele sposobów, w tym w leczeniu chorób, wypędzaniu demonów, rzucaniu tradycyjnych zaklęć z miłości, promocji, zdobywania pracy i ogólnego zdrowia osobistego. Udzielę porad potrzebującym. Radzę, abyś nie usiadł już przy swoich problemach. To jest twój szczęśliwy dzień, kiedy znalazłeś moją wiadomość. Teraz skontaktuj się ze mną i rozpocznij nowy rozdział w swoim życiu. informacje

      połączenie tekstowe, WhatsApp / Viber: (234) 8155425481
      E-mail: templeofanswer@hotmail.co.uk

      Usuń
  5. Uważam, że powinien być zakaz puszczania fajerwerków. Wczoraj była prawdziwa kanonada, sądziłam, wybuchła III wojna. Huk był okropny mimo, że mam szczelne rolety.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, życzę Ci żeby spełniły się wszystkie Twoje plany! Gratuluję fajnego Mikołaja, książek nigdy dość,a jeszcze jak są trafione to już pełnia szczęścia,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, ja nie przepadam za Sylwestrem, choć właśnie wtedy, 25 lat temu poznałam swojego męża;) Mój Frycuś bał się okrutnie fajerwerków, Edzio nie, wszak zeszłoroczny koniec roku przeżył na wolności... Ja chyba też nie będę tęsknić za 2018 rokiem, łatwy nie był... Wierzmy więc, że 2019 spełni pokładane w nim oczekiwania! Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu życzę Ci aby ten rok był przeciwieństwem minionego i dominowal w nim spokój i dobry humor😊
    U mnie w pobliżu strzałów na szczęście nie było, więc zwierzyniec spokojny.

    OdpowiedzUsuń
  9. .Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail.com ) możesz również Whatsapp na ten numer ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki dostałaś :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u ciebie na blogu :-)
    U nas zimy też nie ma albo pada labo wieje jak dzisiaj.
    A jutro ma wiać jeszcze gorzej...aż się boję...
    Zeszły rok też był dla mnie nieciekawy
    i dobrze,że się skończył...
    Ten nowy ma być ponoć lepszy :-)))
    Głaski dla koteczków, dużo głasków :-)
    A tobie życzę Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  12. To czerwone pod śniegiem, to chyba kalina? U nas dopiero po świętach spadł mały śnieg, stopił się, a wczoraj sypnęło więcej, ale nic specjalnego. Tyle, że przykryło to szare-bure. O fajerwerkach napisałam u siebie. Ci, co je puszczają nie liczą się z nikim- ani ze zwierzętami, ani z ludźmi starymi, ani z malutkimi dziećmi, a ni z tymi, co nie lubią fajerwerków i huku. Przecież nie każdy to musi lubić. Mnie do pewnego czasu zachwycały, ale się "przejadły" już dawno temu, a teraz cierpię razem z moim psem, kiedy huczy dokoła.
    Chyba należy życzyć sobie, by ludzie zmądrzeli, przestali być egoistyczni i zaczęli dostrzegać potrzeby innych.
    Tobie życzę wszystkiego dobrego, dużo uśmiechów i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też z różnych powodów jestem wielkim wrogiem fajerwerków. U mnie dopiero dziś sypnęło trochę śniegiem, ale nie przepadam za nim. Dużo dobrego w nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co piękne na ten nowy rok życzę , aby stary odszedł w niepamięć a nowy był o niebo lepszy. Prezenciki super dostałaś i najważniejsze , że Mikołaj się dobrze postarał. U nas też tydzień przed świętami było biało , święta deszczowe a dziś znowu biało. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego Joanno na ten Nowy 2019 rok. Masz śliczne koty .U mnie aktualnie 6 w domu i 2-3 pod blokiem karmie , jedna jest nom stop(to mam Toli , wykastrowałam , ona taka pół dzika, da się dotknąć ,ale nic więcej) i jeszcze czasami dwa przychodzą( na wiosnę planuje je wykastrować jak się uda )

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytamy te same książki:-) Wszystkiego dobrego na ten rok Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego dobrego w nowym roku. choinka super się trzyma. prezenty mega. sama takie moglabym dostac a karteczkie swietne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrowia, radości, pasji i przyjemności no i czasu na handmade ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko