Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

środa, 17 kwietnia 2019

Czas się odezwać

Witajcie
to była, chyba moja najdłuższa nieobecność na blogu ale czasami trzeba umieć oderwać się od wirtualnego życia by odpocząć. Nadeszła odpowiednia pora więc jestem z powrotem.

Niby wiosna a u mnie naprawdę zimno; dzisiejszy dzień jest drugim kiedy jest słonecznie a zarazem ciepłe powietrze. Jeszcze 2 tygodnie temu skrobałam szyby w aucie; a tak do wczoraj niby na plusie 6-8 stopni ale co z tego gdy wieje naprawdę zimny wiatr. O poranku 0 stopni...do ogrodu nawet nie weszłam z najmniejszymi pracami . Mam nadzieję, że po świętach nadrobię stracony czas.
Flora też się nie spieszy, mało co kwitnie...pierwsze, delikatnie rozwijające  listki u róż. może w tym tygodniu w końcu rozkwitnie Forsycja. Tulipany puściły listki i na tym koniec.
Jedynymi  kwiaciorkami w pełni rozwiniętymi jest Ciemiernik


jak i Puszkinia


Znając życie roślinki nadrobią swe zaległości niebawem.
Oczywiście Krokusy też n ie zawiodły ale zrobiłam im tylko jedno zdjęcie.



Robótkowo też nic ciekawego nie stworzyłam ... trochę decu, 2 jajka i parę karteczek...







I to by było na tyle... mam nadzieję, że wkrótce się rozkręcę internetowo.
Pozdrawiam cieplutko :)



11 komentarzy:

  1. Witam. :) Piękne rzeczy stworzyłaś, bardzo mi się podobają. :) Ja również czasami muszę oderwać się od życia wirtualnego, to jest potrzebne. :) Niech pięknie kwiaty Ci rosną, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to prawda, czasami trzeba odpocząć :-) śliczne kwiatuszki, śliczne prace. Pięknych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wiosenne zdjęcia.

    Kochana Asiu!
    Życzę Ci bardzo wesołych Świąt Wielkanocnych wypełnionych mnóstwem miłości i radości.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Asiu . Ja też wyjdę do ogrodu po świętach , nie lubię zimna . Mimo przerwy parę prac poczyniłaś. Wszystko śliczne. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. rozumiem Cię doskonale:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję Asiulka że się rozkręcisz, bo brakuje mi tu Ciebie. W ogrodzie może i jeszcze mało kwitnących, ale u Ciebie przyroda jak już wystartuje to ma ekspresowe tempo! Śliczne robótki.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! U mnie (stare Mazowsze) i niemalże lato. Na ostatniej pracy motyw jest cudowny.Oczarował mnie. Piękne karteczki :)
    Rzeczywiście ogromna różnica klimatyczna, u mnie po krokusach zostało wspomnienie.
    Wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem o czym piszesz,bo i na mnie przyszła faza wyciszenia...
    Karteczki jak zawsze cudnie się prezentują ,a jajko piękne.
    Buziaki zostawiam :*
    PS.
    Dziękuje za karteczkę z życzeniami :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam , witam po długiej przerwie i oznajmiam, że jest już ciepło i wszystko rozkwitło !!! Cudny ciemiernik !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super karteczki a kwiatuchy jak zawsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko