Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 22 kwietnia 2012

Międzynarodowy Dzień Matki Ziemi

Tak ... to własnie dzisiaj jest ten wspaniały dzień ... z tej okazji brałam udział w Przyrodniczej Wymiance zorganizowanej przez Dianę ;
moją losowanką była Ania ... 
długo zastanawiałam się coby na to święto do wysłania wymyśleć ... miało być roślinno-zwierzęco, recykling, przydasie + coś dla ciała ewentualnie duszy  ... po dłuższym namyśle wydziubałam : ptasiora + obrazek na ścianę ( w kształcie listka ) z decu, zapachową saszetkę i lniane serducho z roślinnym motywem ...



wiosenną < przynajmniej taka miała być > zakładkę



a do tego recykling, przydasie + torebka ze słodkościami


W zamian od Ani otrzymałam ... śliczny scrapkowy notes - pierwsza scrapka jaką posiadam - wpisuję w nim namiary do blogowiczek


a tu w innym świetle ... właściwy kolorek notesu jest między jedną a drugą fotą ...


cudne recyklingowe pudełko ...


oraz mnóstwo przydasi i słodkości ...



wszystko było bardzo ładnie zapakowane ...


co tu dużo pisać ... urzekła mi wymianka z Anią ... dziękuję !!!

Szanujmy naszą Matkę Naturę .....!

15 komentarzy:

  1. fajne rzeczy dostałas;-))))ile to radosci ma człowiek jak taka paczuszke dostanie prawda?;-)pozdrawiam i miłej niedzieli zyczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuję za udział w wymiance, ciesze się że prezenty się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka idea,piekne podarunki zrobilas i dostalas,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnymi rzeczamio sie obdarowałyście:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wymiankowe cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to wszystko co dałaś i dostałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, piękne rzeczy stworzyłaś, ale i piękne otrzymałaś:)
    A więc wymianka w pełni udana:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, raz jeszcze slicznie dziekuje za te wspanialosci;) napatrzec sie nei moge na te cudenka;)

    pozdrawiam i dziekuje za udana zabawe wymiankowa;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty dostałaś i zrobiłaś.Ja jakoś nie mam odwagi brać udziału w wymiankach,a nuż nie podołam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Unos regalos estupendos.Felicidades.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowności dzisiaj pokazujesz :) Super :)) wszystko piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna wymianka! Gratuluję! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :) Miło porównać zmiany ogródka :) Śliczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko