Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

sobota, 23 marca 2013

Relaksik

Postanowiłam zrobić sobie chwilkę odpoczynku < przy małej, czarnej z cykorią > i napisać parę słówek.

Do południa obijałam się przy TV - jestem fanką sportów wszelakich zwłaszcza zimowych... a jak wiadomo kończy się Puchar Świata więc musiałam < przy szydełku oczywiście coby było przyjemne z pożytecznym > obejrzeć skoki i narciarstwo klasyczne. Potem stwierdziłam , iż czas nadszedł na mycie okien... oczywiście od środka - u nas dzisiaj do 10 rano na minusie było minus 15 więc żadnych szans na mycie od zewnątrz ... tak też i uczyniłam ... hm... tyle, że zapach czystości został bo co tu dużo mówić ... najbrudniejsze szyby są z zewnątrz ...

Przy okazji przypomniałam sobie, że w ubiegłym roku otrzymałam od mojej koleżanki z Elbląga dwa szydełkowe króliczki ... powiesiłam je na firankę ...
a oto efekt ... zajączki a za oknem ... kupa śniegu i mróz siarczysty ... hehe
mimo naprawdę mocnego słońca, które grzało prosto w termometr ... nadal było na dużym minusie ... a może lepiej jajka, zające na choince powiesić  ?



a zasłonkę upięłam ... filcowym kwiatkiem otrzymanym ... ho-ho ... chyba ze 3 lata temu od Ani ;
oczywiście ma inne zastosowanie ale te też mu pasuje ...


a potem wzięłam się za ... czyszczenie srebrnych i posrebrzanych rzeczy ... tego też nie lubię  robić !  ale cóż ... siła wyższa ...

.......................................................................................................................

W czwartek otrzymałam paczusię - wygrane Candy u Ewy z Przytulnego Domu ...
po dość skomplikowanym ( nie będę wnikać w szczegóły - hihi ) otworzeniu pudełeczka wyjęłam takie oto skarby



To śliczne, błyszczące jajuszko jest gęsine ... o dziwo doszło całe !!!!!!!!!!!
Ewo ... dziękuję za podarunek ... Twoje decu jest nietuzinkowe !
informuję też , że kawa z kubeczka od Ciebie bardzo mi smakuje, serducho wisi tam gdzie trzeba a pojemniczek poleciał na kuchenną półkę ...

Dziękuję też Iwonce za kolorową iście świąteczną karteczkę ...
pochwalę się, że owa dobra duszyczka jest moją sąsiadką niemalże zza miedzy i mam nadzieję, że na pewno ' stykniemy się ' w realu u mnie na tarasie ...



I na tym kończę bo bloger mi fiksuje... jeszcze weźmie i mi  wywali to co namazałam ...

Miłej palmowej niedzieli ... ha... może na sankach ?

34 komentarze:

  1. Kochana, sprytna babka z Ciebie, -ozdoby świetne [ filcowy kwiat uroczy] pozdrawiam Dusia na przekór zimie wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie udekorowane okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, jesteś bardzo pracowita. Podziwiam Ciebie...Mycie okien w taki mróz?
    Wszystkie prezenty bardzo piękne. Firaneczka z zajączkami bardzo ładna, ale ten śnieg do niej trochę nie pasuje...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to pracowicie spędziłaś sobotę ale efekty też widać:) Możesz świętować:))
    Prezenty przeurocze przywędrowały do Ciebie - gratuluję wygranej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zające na śniegu - super patent;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietuzinkowe prezenty dostalas a zajace w oknie na tle sniegu to iscie "wiosenny "widok..no coz,,na pogode to my wplywu nie mamy.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sobie popatrzyłam na kwiatki na Twoim banerku i od razu mi lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zajączki na firanie piękne...a zastosowanie filcowego kwiata super się sprawdza! wygląda bardzo efektownie...
    czyszczenie sreberek toż to wiosnne prawdziwe porządki :)
    i prezent od Ewy fantastyczny, hihi teą "walczyłam" o niego ;p
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie pasują te króliczki do tej zimy za oknem, bo zdają się nią kompletnie nie przejmować. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedziela Palmowa będzie na saneczkach.No cóż pogoda nas nie rozpieszcza,zima na całego.Piękne dekoracje i cudne prezenty.
    Słonecznej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty, prezenty , ale prezentowo się zrobiło.
    Jutro choinkę chyba przyniesiemy do domu, taki mróz zawzięty,że chyba w grudniu cieplej było...

    OdpowiedzUsuń
  12. Miły taki spokojny dzień z prezentami i drobnymi pracami domowymi... kiedy ja tak poodpoczywam.. ech

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie podobają się Twoje śliczne szydełkowe firaneczki do których mam "słabość"
    zajączki super / trochę pomarzną tej wiosny /
    i bardzo podobają mi się te filcowe kwiaty;
    A okna? "wypucujemy" dokładnie jak zrobi się cieplej ;
    ja zdążyłam swoje pomyć a koty już na nowo wybrudziły muszę je przetrzeć trochę znowu od wewnątrz
    u mnie teraz jest tylko ... minus 16 stopni i pioruńsko zimno

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości:)A te zajączki rewelacja:)A może już teraz u mnie na tarasie:)Pozdrawiam cieplutko z zimnych Ignatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mila checia sie do Was dolacze;))) mowcie tylko kiedy;))

      Usuń
  15. fajnie spędzony dzień, jak dobrze gdy nie trzeba nic robić tylko co się chce;)) super prezent od koleżanki i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak czytam o Twoich porządkach to przypominam sobie o moich zmaganiach z myciem okien ;) co prawda gdzieś tam ze 2 tyg temu zasłychnęłam, że ma być zimno na święta/przed świętami, ale nie przypuszczałam, że to się sprawdzi! no i zaczęłam sprzątać z dużym wyprzedzeniem (wtedy co to nas słonko tak połaskotało ciepłem przez kilka dni i cała Polska myślała, że to już, że wiosna), ale jak się okazało na darmo, bo okna na powrót się zabrudziły... więc w tym tyg była powtórka z rozrywki, ale z zewnątrz tak jak i Ty nie myłam, bo po prostu nie sposób...
    co do dekoracji to u mnie jak na razie nie ma takowych i ja protestuje, jak wiosny nie zobaczę to nie będę maić domku, o ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiula pomysł z sankami i palmą przedni,tylko kto je będzie ciągnął hi,hi?
    Dekorację już masz,srebra poczyściłaś,teraz tylko parę rzeczy wykonasz i już Święta w domu.
    Ciepełka życzę na niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam taki plan,zeby w tym tygodniu zacząć gruntowne porzadki w domu....mnie juz to zimno dobija ...teraz mam -10 za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  19. no i tu jest zima,chyba wszyscy juz ja maja w nosie,pieknosci znowu pokazalas,teraz ja mam kawke, milutkie i cieplutkie pozdrowienia irena

    OdpowiedzUsuń
  20. No, Kobieto, widzę że włączyłaś piąty bieg, ... a ja ciągle na luzie hihi. Bardzo się cieszę że mój kwiatek znalazł również inne zastosowanie, a jeszcze w dodatku w towarzystkie Eluni króliczków - niczego mi więcej do szczęścia nie trzeba hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama też się zastanawiam czy pisanek nie powiesić na choince :) I również zrezygnowałam z mycia okien. Zawsze można zaciągnąć rolety :) Śliczne masz zajączki w oknie! Gratuluję wygranej u Ewy.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. MarAsiu, życie towarzyskie u Ciebie kwitnie, jak widać, a listonosz ma co robić:). Osobiście postanowiłam okna umyć tak gdzieś bliżej lata; może wtedy śniegi stopnieją i mrozy zelżeją?!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajączki na oknie super się prezentują!!!! I jak u Ciebie już świątecznie:)
    Ja też mam podobne odczucia co do pogody i zastanawiałam się czy czasem pisanek nie wieszać na choince:))
    Gorące pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję serdecznie!Kochana dziękuję Ci serdecznie za każde SŁOWO, i już teraz życzę spokojnych Świat Zmartwychwstania Pańskiego.pa

    OdpowiedzUsuń
  25. Relaksik ... oj, tego mi potrzeba !
    Niestety ... relaksiku u mnie, jak na lekarstwo, ale w świątka sobie odbiję i wyleniuchuje się za wszystkie czasy !
    Cudnie Joasiu u Ciebie ... króliczki w oknie mnie zauroczyły ... cudnie się prezentują !
    Prezenciory z candy piękne ... lubię te kolorki, takie tildowe klimaty :)
    Hmm ... i ja swoje ozdóbki z piwnicy wytarmosiłam. Jaja się walają po całej kuchni i tak siedzę i na nie patrzę i ... też się zastanawiam, czy czasem choinki nie wytarmosić, bo klimat za oknem bardziej zimowy niż wiosenny !
    Ale jest nadzieja ... podobno wiosenka lezie, ale tempo to ona ma strasznie zółwie !!! Może redbull'a jej podrzucić, co by na skrzydłach przyleciała !:)))
    Serdeczności kochana !

    p.s. poczta polska cosik do Ciebie ma ... mam nadzieję, że do świąt przesyłka dotrze ! Buziole !

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie sie prezentuja sie te kroliczki:-) wygrana ekstra! A oknami sie nie przejmuj , ja nawet moich od wewnatrz nie umylam i nie czuje wyrzutow z tego powodu he he. Pogodnych i spokojnych swiat Ci zycze moja droga:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana Joasiu!
    Życzę Tobie i Twoim Najbliższym pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół oraz wesołego „Alleluja”.
    Ślę moc pozdrowień:)
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Okno w tych ozdobach ze śniegiem na zewnątrz wygląda bombowo ;))) Zresztą wszystkie ozdoby śliczne! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  29. Radosnych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W uk od wszystkiego jest firma od mycia okien takze zreszta tutaj samemu to tylko na drabinie mozna umyc na zewnatrz taki psikus ;) Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  31. Joasiu, dziękuję za życzenia. Ja również Tobie życzę ciepłego i radosnego świętowania Wielkiej Nocy:) Buziaki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zajączki! Wesołych i Zdrowych świąt dla Ciebie i rodziny! Dorota

    OdpowiedzUsuń
  33. Też Ci życzę niezwykle udanych, wiosennych, słonecznych,pięknych Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko