Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 3 maja 2015

Czy to już maj ?

Hej
szybko leci mi czas w tym roku; człowiek się dobrze nie rozejrzał a w kalendarzu maj wskoczył;
robótkowo nie robię nic tylko grzebię w glebie... niby nic szczególnego ostatecznie każdy z nas bawił się kiedyś łopatką i grabkami w piaskownicy... toteż i ja teraz to robię tylko, że większa jestem to i grabki z łopatką są większych gabarytów... !

grzebię, grzebię i... końca nie widać !
od paru dni jest słonecznie i w miarę ciepło jak na podlaskie klimaty; zaczyna wszystko kwitnąć zwłaszcza drzewka owocowe...

cieszy mnie to bardzo bowiem drzewek mam dużo i większość z nich pierwszy raz zakwita ...owoców dużo nie będzie z nich jednak będę wiedziała czy wybór był słuszny co do ich posadzenia...

częściowe , ogrodowe migawki

Tulipany Tarda



inne Tulipany






Psiząb


Czeremcha pospolita o cudnym zapachu


Czereśnia


Grusza mołdawska


Migdałek


Brunnery




Mahonia


Fiołeczek


Szafirki


Smagliczka skalna


i mój Tulipan - narodowiec... zawsze rozkwita 1 maja


Udanego wypoczynku życzę

35 komentarzy:

  1. ech...no niestety ja też mam wrażenie, że czas nabiera tempa i gna ciągle szybciej. Jednakże kocham wiosnę i te fantastyczne widoki pełne kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj jadąc do Kluk cieszyliśmy się cudnymi widokami, piękną zielenią, kwitnącymi drzewami i kwiatami posadzonymi w gospodarstwach pod płotem od strony drogi.Do podziwiania zmuszała nas brzydka wyboista droga, źle ... Podziwianie i wolną jazdę umożliwiła nam dziurawa droga, nikt nie próbował nas wyprzedzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, to wreszcie wiosna:)!
    Pięknie już masz w ogrodzie, kolorowo i prawdziwie wiosennie.
    A ten narodowiec przeuroczy i jaki punktualny:)
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie u Ciebie. Te tulipany...Mnie zainteresował psi ząb i czerwemcha. Może posadzę i u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależmasz cudownie kolorowo w ogrodzie :) ja uwielbiam maj! Ale pewnie zleci równie szybko...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mam czasu na ogród, bo zamówienia klepie...wrrr. Zobacz Asiu, juz wyrównała się wegetacja między moim a Twoim rejonem;) Pięknie Ci wszystko kwitnie! A Twoja czeremcha nie jest chyba taka zwyczajna, o ile mnie pamięć nie myli(z Sulejowa) zwyczajna ma białe kwiatostany;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu... jej nazwa to : Czeremcha pospolita ' Colorata '

      Usuń
    2. Aaaa, faktycznie. Pisząc o zwyczajnej miałam na mysli pospolitą, ta zwykła pospolita ma białe, ale "Colorata" rzeczywiscie różowe.

      Usuń
  7. Cudnie u Ciebie. Szkoda, że nie mogę zobaczyć tego w realu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w tym Twoim ogrodzie i pewnie pachnie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne migawki z ogrodu:) Uwielbiam tulipany! To dla mnie jedne z najpiękniejszych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam mało grzebania w ziemi , nie mam żadnych grządek tylko donice i rabatę z różami. Wszystko przed nami , ale czasu brak na założenie i pielęgnowanie warzywnika. Tylko mamy pracę z sekatorem i kosiarką.. Piękne masz tulipany a narodowiec bije wszystkie na głowy i na dodatek zakwita na 1 maja. Pozdrawiam Asieńko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu, cudowna wiosna u Ciebie :) Tulipanek biało-czerwony takim prawdziwym patriotą jest jak widzę :). Grzebania w ziemi nigdy dość i chyba nigdy się nie kończy, szkoda tylko, że te ciepłe miesiące tak szybko nam uciekają.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tulipany są takie piękne !!! Ty masz prawie wszystkie możliwe rośliny w ogrodzie !!! Ślicznie !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelakie ogródki,a Twój zasługuje na wielką pochwałę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszelakie ogródki,a Twój zasługuje na wielką pochwałę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu, ślicznie masz w ogródku, a za Twoją pracę roślinki odwdzięczają się pięknymi kwiatami. Ja tez teraz większość czasu spędzam na działce, chociaz u nas zimno i sucho; sobotni deszcz to padał chyba tylko w mieście ... na działce wcale go nie znać ...
    Pozdrawiam i słoneczka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz faktycznie właściciele ogródków najwięcej czasu spędzają grzebiąc w rabatkach :)) Gdy dopisuje pogoda, to aż do domu nie chce się wracać :))
    Cudna kolorowa wiosna w Twoim ogrodzie, bujnie i kolorowo :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne tulipanki. A ten narodowiec super! Tylko jednego masz takiego rodzynka? Patrzę i patrzę na te smagliczki. U Ciebie kwitną a u mnie, nawet listka nie wypuściły z nasionek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie tulipany i nie tylko kwitną ... u mnie zakwitł aż jeden .... nornice chyba oddały mi jedną cebulkę sprzed 3 lat :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, kwiatowo wiosennie :-)
    Całe szczęście ,że ja mam mało do grzebania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajecznie kolorowo.Tulipan "narodowiec" cudny.Słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie masz w ogrodzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje tulipanki jeszcze pięknie kwitną u mnie już niestety przekwitły :( Ile różnych krzewów u Ciebie :))musi być pięknie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz ślicznie i tak kolorowo - po prostu CUDOWNIE :-) mnie czas też tak szybciutko ucieka, ze nadążyć prawie nie umiem a tyle jeszcze do zrobienia różnych rzeczy... Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba troskliwie zajmujesz sie swoim ogrodem skoro odpłaca Ci sie takimi widokami:) Pieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Asiu,
    wszystkie Twoje kwiaty są prześliczne. Twój ogród jest taki dopieszczony, piękny.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne kwiaty,jakie kolory! Wprost czuję jak pachną! szkoda tylko,że maj na razie zimny i deszczowy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale kwitnie!! Joasiu bardzo dziękuję za piwonie. Rosną a ja codziennie sprawdzam czy mają dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. MarAsiu, ależ piękne masz rośliny. I pięknie je sfotografowałaś;)

    Może już urlop sobie jakiś zrób, bo niedługo do roboty trzeba będzie się stawić, pamiętasz?!

    Pozdrawiam Cię bardzo

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj ogrodniczko,nie ma to jak własny ogród i śliczne w nim roślinki.
    A gdzie kociaste się pochowały :D
    Buziaki Asieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowny ogród jak co roku

    OdpowiedzUsuń
  31. Joanna, querida,

    Que jardim maravilhoso que você cultiva!!

    Estou aqui encantada com tantas belas flores!

    Você tem mãos de fada Primavera!

    beijinhos, tenha uma boa semana,

    Lígia e =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kwiaty... Optymistycznie nastawiają do życia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko