Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 11 listopada 2019

Jestem

Witajcie ...
tak długiej przerwy od bloga to jeszcze nie miałam... prawie pół roku.
Co zrobić, czas leci jak szalony , minęło mi jak tydzień... żeby nie było... nie zamierzam rezygnować z blogowania bo niby gdzie znajdę takie fajne duszyczki ?

Jestem z lekka zaganiana, zarobiona ... w tej kwestii nic się nie zmieniło.
Nie wiem od czego zacząć bo jednak pół roku to kawał czasu.

Ze względu na to, że małymi kroczkami zbliża się sezon świąteczny więc pokażę tylko maleńką cząstkę tego co zrobiłam, robię...

Karteczki świąteczne...
pierwsza z kopertą w środku - duża bo 13 x 18 cm




 i inne ...










Czekoladowniki ( kartka z kieszonką z przodu na czekoladę )









Bombki... różne , różniste, tradycyjne i mniej tradycyjne :)
15 cm średnicy



17 cm średnicy




10 cm średnicy


12 cm średnicy




i inne ...




wystarczy...

niemalże ostatniego dnia października wyskoczyłam na grzyby ( wcześniej byłam tylko raz ) i udało się zebrać mnóstwo grzybków :) 
mam suszone, konserwowe i mrożone... a było tego trochę bo ponad 15 kg...moich, własnych
na zdjęciu w bagażniku w sumie jest ok. 40 kg grzybów czego chyba dobrze nie widać





Uff... kto dotarł do końca... gratuluję :)
zmykam - jak na pierwszy raz wystarczy

pozdrawiam cieplutko :) pod warunkiem, że jeszcze ktoś o mnie pamięta, pa
do następnego razu :)


27 komentarzy:

  1. Śliczne prace Asiu, szkoda że tak rzadko zaglądasz na blog. Super grzybobranie.My nie zbieramy grzybów, bo się nie znamy. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będę mieć tak długich przerywników; pozdrawiam :)

      Usuń
  2. U Ciebie świątecznie już teraz a tu jeszcze tyyy...le czasu że ja nie myślę o nich jeszcze :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, że jesteś :D
    Super!! Karteczki cudne, ale oczywiście dla mnie najpiękniejsze z ptakami. I bombki świetne. U Ciebie już tak świątecznie :)
    Piękny zbiór grzybów.
    Ściskam mocno i wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się cieszę, że znowu jestem wśród Was :)

      Usuń
  4. Asiu dobrze, że wreszcie jesteś, a wszystkie Twoje prace są przecudne! Widok takiej MASY grzybów przyprawił mnie o palpitacje serca. Proszę, nie rób już takiej długiej przerwy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś... wyszło... jak to w życiu; pozdrawiam Lusiu również serdecznie :)

      Usuń
  5. Wrteszcie Joasiu jesteś . Często myślałam o Tobie i bałam się , że już nie wrócisz. Widać , że kreatywnie spędziłaś czas . Prace cudne jak zawsze. U nas w tym roku pierwszy raz mamy tylko suszone prawdziwki. Pisz częściej , buziaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie prawdziwki, borowiki i podgrzybki jeśli chodzi o suszone :)
      postaram się Marysiu :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu piękne bombki i karteczki śliczne. Widać że przygotowania świąteczne idę całą prawdę. Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy ☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że już ponownie jesteś ... czasami tak bywa, że robi się przerwa - sama:)
    Prace świąteczne piękne a szczególnie jak dla mnie bombki!
    Grzybów u nas też w tym roku było sporo ale zaczęły się dużo później niż w innych regionach.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Me alegra verte por aqui de nuevo.
    Unos trabajos preciosos, las bolas de navidad me han dejado enamorada.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że znowu jesteś :) Powrót w pięknym stylu, wszystkie prace są śliczne a składaczek z ptaszkami po prostu zachwyca. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne świąteczne ozdóbki przygotowałaś, a grzybów nie zazdroszczę, bo i u mnie w tym roku było zatrzęsienie;)
    Szkoda że tak rzadko się pojawiasz:(
    Buziaczki Asiulka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudeńka, te ptaszki są urocze, a bombki rewelacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasiu, jak fajnie, że znowu jesteś, brakowało Cię <3
    Prace prześliczne, jak zawsze :D I karteczki i bombki zachwycają :)
    Podziwiam zbiór grzybów, u nas bardzo ich mało było w tym sezonie, a i mnóstwo robaczywych, susza okrutna :/ Kilka razy byłam na grzybobraniu, ale w sumie zebraliśmy może 4 kosze (w sumie, ze wszystkich wypadów)
    Ściskam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Joasiu czas gna i mija dzień za dniem . Za szybko umykają Mi ostatnio godziny.Mój blog zaniedbany bo nie mam serca ani chęci na nic...choroba .Mnie dopadła ale walczę dzielnie ...Pozdrawiam serdecznie Dorcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Unos trabajos maravillosos, me encantan las tarjetas y las bolas son bellísimas, una entrada preciosa, las fotos de las setas son muy bonitas, besitos

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojojoj !!! Jak dużo pięknych kartek i jak dużo grzybów !? Podobają mi się kartki z ptaszkami. Kocham ten motyw. Ja jeszcze w polu z ozdobami świątecznymi, ale czas zacząć ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękności natworzyłaś! Przyznam, że taką formę czekoladownika (z czekoladą z przodu) jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Joaśka myślałam nawet.........co się dzieje? Dobrze,że Jesteś, ale co tu sie dziwić tir grzybów i świątecznych prac masa, a na to potrzeba czasu, super bombeczki, a kartki mega takie typowo świąteczne, pozdrawiam ciepło pomimo zimna za oknem buziaki Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko