Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

sobota, 16 listopada 2013

Nadal słońca brak

... tak jak w tytule... słońca brak... przyznać się... kto mi je gwizdnął ?
słońca nie ma, humoru nie ma i cały świat do bani !!!

Bruno strajkuje, nie chce od wczoraj jeść zakwaszonych pokarmów jednak zachowanie w normie a to akurat mnie cieszy...
wczoraj kupiłam specjalny piasek dzięki któremu w poniedziałek ' złapię  ' mocz ... przynajmniej mam taką nadzieję... odizoluję Bruna do oddzielnego pokoju, zostawię kuwetę z tym piaskiem i... będzie musiał nasiusiać... a potem to już tylko ' zebranie ' i jazda do veta na zrobienie badania ...

Dzisiaj byłam w lesie coby szyszek nazbierać na choinki ... nazbierałam ale... mokre okrutniście ... i skulone... suszą się na piecu... może do jutra wyschną... ?
mam zamiar ' naczmonić ' trochę choinek... ot... taki kaprys...
dwa lata temu miałam ' szał ' na bombki a w tym na choinki...

na dzień dzisiejszy zrobiłam sztuk dwie... i wcale nie z szyszek ... może ładniejsze ? ot... kwestia gustu.
Choineczki dosyć duże bo 30 cm i 40 cm ... czego wcale nie widać na zdjątkach...




 ..........................................................................................................................

Dziewczynki... mam dobre wieści...

Rudy znalazł nową opiekunkę... zajęła się nim pewna dobra duszyczka, która wcześniej opiekowała się nim sporadycznie... teraz postanowiła go adoptować na stałe...

w imieniu swoim a przede wszystkim byłej pańci Rudego serdecznie dziękuję za oferowaną pomoc w postaci wklejenia banerków na blogach jak też słowa wsparcia ...

dziękuję też Małgosi ... która chciała przygarnąć Rudego ... ale decyzja już była podjęta ... i nawet ja o tym nie wiedziałam...

najważniejsze, że Rudy ma już swój nowy, stały domek, w którym czuje się świetnie !!!

kwiatki dla Was ... dzisiaj Malwy






i to by było... tyle na dzisiaj

witam nowe obserwatorki i dziękuję za komentarze...
pa

36 komentarzy:

  1. wspaniałe choinki, nie wiem która ładniejsza. kazda w swoim stylu jedna rustykalna druga romantyczna ! Choć ta koronkowa niezwykła i oryginalna.
    Pozdrowiania z zapracowanego Przytulnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna jest ta koronkowa choineczka,,musze ja odgapic..tylko kiedy ja to zrobie...sliczne malwy i mysle ze pochodza z Twojego letniego ogrodu.Buziaki sle .)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    no nieźle "naczmoniłaś" u Ciebie to zawsze jakiś neologizm znajdę :)
    ta pierwsza ma "xxx"?
    druga taka romantyczna
    czekam na szyszkowe :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa dziewczyno, haftowana super pozdrawiam Dusia [w poniedziałek wysyłam, więc czekaj na listonosza] pa pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prześliczne choinki. Oby szyszki szybko przeschły bym mogła u Ciebie podpatrzeć choinkę i zrobić ją przed świętami...
    W pochmurne dni twoje malwy są rozkoszą dla moich oczu.
    Życzę Ci miłej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. .. a mnie zauroczyła ta koronkowa choinka
    Asiu, nie smuć się ... słoneczko zaświeci ...
    pozdrawiam miłej i słonecznej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinki cudowne, przepięknie wyglądają :) ach aż mi się taka marzy u mnie, może zrobię dla siebie taką 20 cm chociaż w doniczce na okno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wieści! :))
    Głowa do góry, wszystko mija. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne choineczki, a ta z koronek jest po prostu zjawiskowa!!!
    Kolorowych snów Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe i bardzo dekoracyjne te twoje Asiu choineczki,oj zdolna z ciebie kobieta.
    Mam nadzieję że Bruno wydobrzeje,głaski dla kociambra.
    Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu słońce wróci, Bruno nie me opcji ozdowieje- a choinki słodkie ta z koronkowo perełkowa jest taka romantic .Pozdrawaim i ugłaskai dla Bruna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne choineczki.Miłej niedzieli a Brunowi zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas dziś baardzo słonecznie od rana, więc posyłam Ci trochę słońca :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne choinki:) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te choineczki i bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta koronkowa - jaka szykowna;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Co ty tam kochana u Dusi marudzisz? ze twój ogród jest goły - jest dalej piękny a potem narzekasz że masz doła - bo jak ci Dusia powiedziała że nie dbałąś to się wcale nie dziwię że teraz jesteś smutna - no dość trosk - wiesz ja nie chcę być pazerna to i jedną ci zostawię choć obie są śliczne ale tę koronkową zabieram ci buziaczki ślę wielkie i nie stresuj się miłej niedzieli życząc i czekam na długiego meila papapa Marii też zdołowana

    OdpowiedzUsuń
  18. No chyba jest już dobrze.Ja tez poszukuję słoneczka i jak bum,bum nie zabrałam Twojego.Ciekawa jestem ile jeszcze masz ukrytych talentów ,za co się nie weźmiesz to cudeńka wychodzą.Choineczki istne cacka.Malwy cudne.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. choineczki śliczne, pomysłowe,
    słoneczka i uśmiechu Asiejku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne choineczki:) Ta koronkowa jest taka romantyczna, prosto z krainy Królowej Śniegu:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Choineczki Joasiu bardzo pomysłowe, zarówna jedna jak i druga jest piękna.
    Fajnie że Rudy znalazł dom i na pewno będzie tam jemu dobrze. Patrząc na cudowne malwy od razu robi się słonecznie. Już niedługo święta i czas radosny a więc głowa do góry , buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wykonałaś choineczki.Mam rozdwojenie,bo pierwsza jest bardzo pracochłonna i pięknie wykonana,a druga z moich ukochanych koronek:) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. malwy mnie urzekły....a pogoda? szkoda gadać....

    OdpowiedzUsuń
  24. pomysł na choinki bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Braka słońca to już chyba standard o tej porze ,u nas od rana mgła się jeszcze przyplatała buuuuuu. Mizianki dla Bruna. Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie wczoraj buło odrobinkę słonka....a za kotka trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne choinki, pierwsza mnie zachwyca jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta haftowana choinka:)))
    I ja chcę posiedzieć na ławce wśród malw..

    OdpowiedzUsuń
  29. ale śliczne te choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. obie choineczki cudne, koronkowa mnie urzekła, lubię te " vintage" ......
    buziaki Asiulka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Ty moja...słowo daję...słoneczka nie gwiznęłam !
    Choineki Twoje pokochałam ! I tu pytanie moje i tu prośba moja...
    Mogę ciutkę ,,pomałpkować,,?
    Tzn. jak ciutkę mnie się uda podobne poczynić, to Asieńka mnie nie przeklnie ? Plissssss...piknie proszę:D
    Buziole ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne choineczki! Musiałabym w końcu i dla siebie jakąś zrobić, bo jak na razie, którą zrobię, to zaraz wydam :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia z Brunem:)))
    Choineczki poczyniłaś wspaniałe...ta koronkowa ...chętnie odgapię jak pozwolisz....buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko