Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

piątek, 22 listopada 2013

Ozdoby świąteczne

U mnie nadal chroniczny brak słońca; świra dostać można; gdyby nie zegarek... nie wiadomo byłoby czy to ranek, południe a może już wieczór...

Bruno po 6-ścio dniowym przyjmowaniu antybiotyku dostał biegunki i wymiotów...
pobrałam mocz... wsadziłam kociaka w transporter i udałam się do jeszcze innego weterynarza... pani lekarz - sympatyczna osoba... pobrała krew z łapki Bruna ... o dziwo kocio nawet nie zareagował... nie wzdrygnął się przy ukłuciu igłą... siedział sobie spokojnie na stole ( bez szelek )...
wyniki z krwi są bardzo dobre, wyniki z moczu gorsze ale lepsze od robionych w połowie października... spadło białko... ph nadal wysokie bo 7 i widnieją struwity;
zmieniliśmy pokarm z Royal na Hills..., który smakuje Brunowi...

A teraz trochę moich wypocinek... świątecznych oczywiście... chociaż nie tylko takie robię;
zdjęcia fatalne... niestety ciemność w domu ogranicza dobrą widoczność a wykonane z  błyskiem nie oddają w pełni kolorystyki ...

Wianek na drzwi / na ścianę ... zrobiony z szyszek, orzechów + dodatki w postaci perełek tudzież szklanych kulek



Miała być choinka a powstało drzewko świąteczne



Gwiazdki ...


i bombki ... 





a dla Was ... w podziękowaniu za komentarze ... trochę wiosny jesienią




Do miłego !!!





39 komentarzy:

  1. Witaj Asiu, cieszy mnie ogromnie wiadomość, że stan zdrowia kotka powoli ulega poprawie, ściskam kciuku, aby jak najszybciej powrócił do zdrowi na tyle , ile jest to możliwe.
    Joasiu Twoje bombki to prawdziwe arcydzieło! Ależ pieknie je ozdobiłaś, i ta szydełkowa koronka, perełki, istne cudeńka, i wszystko widać mimo braku słońca :-) Czekam niecierpliwie do niedzieli, bo ma padać obiecany śnieg, oby było biało i jasno!
    przesyłam Ci moc gorących uścisków i buziaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach kwiatów aż tu czuję :)
    dobrze, że z Kociakiem coraz lepiej...
    pomysł na wianek fajny :)
    a bombeczki-cudo...na trzecim zdjęciu bombki widzę znajomy obrazek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ natworzyłaś!!!! Śliczności. Kilka razy oglądałam Twoje cuda. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek przepiękny, drzewko cudne, aż czuć święta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie słodzi ,a sama takie cuda robi - wianek boski, a bombki są odjazdowe ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany wianek cudeńko ! Ahhhh :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wianek, bardzo mi się podoba:) I bombeczki extra! Ale będziesz miała pięknie na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj pracowita Ty moja Pszczółeczko albo jak wolisz Mróweczko! ;)
    Pięknie tworzysz!
    U mnie też pogoda jak z horroru...ale co zrobić!
    Trzeba sobie jakoś radzić i niestety nie tylko z pogodą!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Asiu:) Cudności stworzyłaś:) a wianek zjawiskowy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są Joasiu Twoje prace. Wianek w moim guście bo taki naturalny, gwiazdki i bombki super. Mam nadzieję że kotkowi się polepszy.
    Przyjemnie popatrzeć na wiosenne kwiaty jesienią. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, prace ruszyły pełna parą! cudne wszystko ale mnie urzekła bombka z chatką :) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  13. ozdoby świąteczne przecudowne! świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał!, jakie śliczności. A bombko - cudeńka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wianek z szyszek i orzechów robi wrażenie! cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombka z różą przecudna :) Wszystkie piękne, ale ta dla mnie wyjątkowa, uwielbiam róże.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ozdoby! Bombeczka z domkiem cudna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana cudne prace:)Ale bombki są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naturalnie natursalne piekno;) pozdrawiam Jaosiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny wianek i drzewko świateczne zachwycajace.Bombki piękne.Mimo braku słoneczka zdjęcia oddają urok Twoich prac.Pozdrawiam serdecznie i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. No no Joasiu kochana toś kawał roboty zrobila dobrze że kocurek ma się lepiej bo powiem szczerze że mocno się martwiłąm - ale do rzeczy bardzo mi się podoba ta bombka z domkiem drzewko musowo zabieram wianek będzie pięknie zdobił drzwi ależ się napracowałaś nad nim tyle precjozów no a tak oglnie to wszystko tu dzisiaj piękne buziole śle wielgachne Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. Aśka, jesteś obrzydliwie pracowita! po prostu aż się zmęczyłam od patrzenia, ile cudów zrobiłaś:). A poważnie , to podziwiam, bo mój len nie chce pójść.
    Ozdoby są piękne! A takich gwiazdek nie umiem...Działaj, a ja będę się zachwycać! Ściskam i trzymam kciuki za kocurka, żeby już wyzdrowiał i psocił!

    OdpowiedzUsuń
  23. Siedzę i gapię się w monitor... po prostu cuda stworzyłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie ozdoby piękne, tylko śniegu brak, ale te orzechy to rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  25. Asiu na początek dużo głasków dla Bruna,niech mu się polepszy na 100%.
    Co do pozostałej Twojej twórczości,no wymiatasz dzisiaj,siedzę i same ochy i achy wypadają z moich ust,bombki rewelacyjne,drzewko cudne,a wianek po prostu bajka,pomysłowa z Ciebie kobieta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu, wszystkie Twoje ozdoby są prześliczne. Jestem u Ciebie dziesiąty raz...Na wszystkie strony podpatruję świąteczne drzewko, jest bardzo piękne...Na jego wzór, chciałabym coś stworzyć...Co wyjdzie?
    Asiu, muszę Ci się pochwalić, uczę się robić gwiazdki świąteczne...
    Ślę ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne ozdoby poczyniłaś Asieńko,
    szczególnie urzekło mnie drzewko :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Napracowałaś się z efektem wspaniałym. Gratulacje i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. ZApraszam po nagrodę do mnie

    1.Kot czy pies i dlaczego.
    2.Miasto czy wieś i dlaczego
    3.Telewizja czy komputer
    4.Książka papierowa czy e-book
    5.Lato czy zima
    6.Potrawy normalne czy wegetariańskie
    7.Zapach wanilii czy cytryny
    8.Kolory ziemi czy pastele
    9.Lasy czy łąki
    10.Góry czy morze
    11.Obieżyświat czy domowa istota

    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wunderschöne Weihnachts Deko!
    Pozdrowienia Crissi

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny wianek :) nie ma to jak naturalne materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Drzewko świąteczne bardzo ładniutkie a Twoje bombki to prawdziwy art:)))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. Joasiu, przepiękne ozdoby:) Bardzo podoba mi się wianek, a gwiazdeczki bombeczki to prawdziwe cudeńka. Dziękuję za tyle kolorków szarą jesienią i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, tymi wiosennymi kwiatuszkami mnie rozczuliłaś ... :)
    Cudeńka Joasiu poczyniły łapki Twoje zdolne ! Bombeczki MIODZIO ! O gwiazdkach nie wspominam ... marzenie !!!
    Mnie w tym roku ku bieli, ku beżom i szarościom ciągnie.
    Hmmm ... przynajmniej przerażania w oczach rodzinki brak, bop jak sobie wymyśliłam ozdóbki świąteczne w czerni, to rodzinka moja w czółko się pukała, dając mi do zrozumienia, że mnie szarpie zbytnio !
    Tak więc u mnie w tym roku ... pastelowe, spokojne kolorki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko