Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

piątek, 29 listopada 2013

Zdjęciowo

Dzień dobry !
wieje niesamowicie, ziąb przeszywa człowieka na wskroś...
z zazdrością oglądam u Was śnieżne zdjęcia  ... u mnie nawet jeden płatek nie spadł... a przecież to na Podlasiu zawsze pierwsze zaspy się pojawiały... nic z tego ... w tym roku jest inaczej !

Dzisiaj będzie robótkowo... pokażę co wydłubałam ostatnimi czasy...

Blaszane pudełko na ciasteczka ( pokazywałam wcześniej )  ...
dół postanowiłam zrobić na biało bez żadnych motywów + koronka... ot... taka mieszanka zimy z latem ... a zarazem moja tęsknota za jednym i za drugim...



Do Madzi - z bloga Jenouvelle ( coś mi link nie wchodzi ) poleciało to :





DUSIĄ zrobiłyśmy osobistą wymiankę świąteczną ... oględnie mówiąc to... co sobie zażyczyłyśmy

takie ślicznotki poczyniła dla mnie  ... wszystko perfekcyjnie wykończone !




ode mnie wyleciał taki zestawik ...



zrobiłam też... oślą chatkę - dowód, że z butelki można zrobić wszystko;
ze względu na dosyć szeroką szyjkę ... może służyć jako wazon


Na zakończenie pokażę Kacpra... nic tylko je i... rośnie ... jeszcze trochę a przegoni Kiarę


dla zainteresowanych wklejam do kolekcji  wzory gwiazdek ( haft krzyżykowy ) ...



i tradycyjnie ... w podziękowaniu za komentarze i to, że wpadacie do mnie... coś ciepłego czyli... kwiaty... tych nigdy za wiele


Witam nowe obserwatorki ...i życzę wszystkim udanego wypoczynku
pa

44 komentarze:

  1. piękne prace, super wymianka :)
    pierwsze gwiazdeczki już ściągnęłam :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz śniegu? A cóż innego jak nie śnieg leży na tm cudnym pudełeczku:) Ja już musiałam kilka razy odśnieżać:(
    Cudne prezenty wymiankowe:) A ośla chatka oryginalna i bajecznie piękna:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że praca wre u Ciebie.Same śliczności pokazałaś. Widzę, że z porami roku też mamy podobnie. Kocham te "konkretne" pory roku, Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudenka pokazałaś.Butelka rewelacja!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam, że pudełko będzie bajeczne...zupełnie mówi "Asia" :)
    tylko nadal nie wiem co to za "cukier" po wierzchu posypany ? ;)
    wymianka super!!
    Dusia jest zaklinaczką tkanin :)
    a ośla chatka super :)
    cudny motyw!! nie masz jednej oślej serwetki w nadmiarze-czy to papier ryżowy? bombowa jest!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Justyś... serwetki z oślim motywem... przerobione... miałam tylko 2 sztuki

      Usuń
  6. Jejku, ile rzeczy, Ty to pracowita pszczółka jesteś:)
    A jedną gwiazdkę ze schematu sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ,dziewczyny ...wszystko u Was takie piękne ...
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co zrobiłaś i dostałaś od Dusi jest prześliczne!!!
    Powaliła mnie jednak ośla butelka:) Cudna!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kacperuś - cudny maluch!
    A co do pozostałych zdjęć to widzę, że u Ciebie już całkiem bożonarodzeniowo;). Ośli żłobek - uroczy i przezabawny.

    OdpowiedzUsuń
  10. No doczłapałam do ciebie od rana jak wstałam mam podły dzień i jeszcze u ciebie kochana szczęka mi opadłą - toż ty święty Mikołaju cicho siedzisz a z Dusią konszachty prowadzisz -hihihi super piękne zrobiłyście sobie prezenty a przepraszam czy w butelce jest ta twoja naleweczka ? Śliczne prezenciory wysłałaś do Magdusi jak tam będziesz w jej Atelier to pozdrów bo jak tam jestem to nie mogę komentarza wpisać wszystko się sypie nawet blo mi dziś od rana odmówił posłuszeństwa ja czekam na dalsze kochana relacje z twych wysłąnych prezentów kociak ci ślicznie jak na drożdżach buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybka Jesteś , ale fajna nasza wymianka, bierzcie przykład dziewczyny -świetny sposób na poprawę humoru i wyjątkowe prezenty Polecam Dusia i Joanna

    OdpowiedzUsuń
  12. super wymianka i dziekuję za śnieżynki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace a kiciorek uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Asiu ...Ciebie chyba jakiś mechanizm nakręca ...trochę przerwy a potem ilości hurtowe .Cudne te Twoje wytworki.... Kacperek robi się kocurek przystojniaczek...Mam nadzieję ze Bruno już czuje się lepiej . Wygłaskaj ode mnie to futrzane towarzystwo . Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie śniegu też już nie ma był jeden dzień....
    za to wiatr jest taki, że na wylot przewiewa.ale za to dziś słoneczko było...zimno!
    twoje prace jak zwykle piękne....

    OdpowiedzUsuń
  16. Te osiołki z daszkiem - bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne wyroby!. bardzo podoba mi się fotka z termometrem domowym. Tak u nas też brzydko. Ale jednak jadę. W aucie nie pada :)
    A wrócić zawsze można :)
    Dziękuje za wizytę. I daj znać o jakiej fotce z rybą piszesz u mnie?
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała wymianka, Z Dusią fajnie się wymienić , zawsze czymś zaskoczy pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuda wydziubałaś, a i wymianka fantastyczna!
    Buziaczki Asiulka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same wspaniałości : )

    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajnie zmajstrowałaś to pudełko :) aż sama zaczynam tęsknić za dekupażem ;) i u mnie też jeszcze ani jeden płateczek śniegu nie spadł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu, każda rzecz jest przecudna...Wymianka bezkonkurencyjna.
    Z Twojego koteczka robi się piękny kot...U mnie śnieg był przez dwa dni. Teraz od kilku dni pada, ciągle pada...
    Ślę Ci moc serdeczności.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałości same! I wymianka cudna. Już Asiu pewnie to pisałam, ale nie mogę wyjść z podziwu jak jesteś pracowita! Jak patrzę ile skarbów wychodzi spod Twoich rąk, to aż mi głupio, że u mnie tak mało.....
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  24. kapitalne wymianki i to w obie strony..robisz mnostwo rzeczy..ladnych rzeczy,,pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna wymianka, wspaniałe prace! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu chyba nie mam cierpliwości do deku,ale niezmiennie podziwiam twoje prace w tej technice.
    Powaliła mnie chatka Ośla słodka i oryginalna.
    Wymianka super,super..
    Głaski dla Kacperka,ależ on ma futerko.
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Joasiu wszystkie prace cudowne, decoupage i szydełkowe. Koronka przepiękna w świątecznym klimacie. Prace Dusi są zawsze piękne.
    Lubię do Ciebie zaglądać , buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Joasiu zazdroszczę pudełeczka na ciastka. Wyszło cudnie. Piękne prace w zimowym akcentem tworzysz, aż czuje się świąteczną atmosferę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ośla chatka wyszła bosko! ale fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pociesz się kochana, u mnie białego puszku też brak, za to zimnooooooo ... jak cholercia !!! Nie lubię !!! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Ślicznusie rzeczy powstają tam u Ciebie na Podlasiu, oj ślicznusie !!!
    Prezenciory godne pozazdroszczenia !!!
    Ach, powzdycham, ach popatrzę ...
    Ściskam i biegnę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U nas śniegu tez brak,choć zimno i mroźno od kilku dni.Piękne prace pokazałaś,nasyciłam oko :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Co tu dużo mówić i pisać , pięknie będzie udekorowany twój domek na święta.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ tu pięknie zostaję na dłużej ;-) zapraszam również do mnie ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczny ten twój koci maluszek:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknymi pracami się z Dusią wymieniłyście ;-)) Termometr coś pięknego ;-))

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki Dusi tu trafiłam i zostaję na dłużej:)
    śliczne rzeczy robisz:)
    Zapraszam tez do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No też nie próżnujesz, nie próżnujesz :) Brak słońca raczej nie wpłynął na Twój duch artystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyszły Ci te oszronione różyczki:))
    No tak jak nie pracujesz w ogrodzie to masz czas na tworzenie i to w jakich ilościach:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  39. Oszronione różyczki są śliczne a ośla butelka super:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne jest to zimowe pudełeczko. Wymianka bardzo owocna. A Twoja czarna kuleczka jest super...jak ja tęsknię za kotami..

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny Kacperek :-))
    Pudełeczko i wszystko inne skarby też :-D

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  42. Ośla chatka mnie oczarowała... świat od dziś jest jeszcze piękniejszy a mój podziw dla ludzkiego talentu i wyobraźni jeszcze większy :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko