Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

środa, 28 września 2011

Dziękuję...

W pierwszych słowach dziękuję Małgorzacie ( z Dwanaście kotów ) za cudną bransoletkę...jest to mó pierwszy, blogowy prezencior. Awizo przyszło wczoraj a dzisiaj przesyłka została odebrana. W pięknej kopercie z kwiatkami i w ładniutkiej, materiałowej ręcznie robionej kopertce .
Oto prezencior a Gosi przesyłam cmokadła...

A nasza nowa kotka szaleje...normalnie ADHD...hihi
ogon do góry i bryka jak zając po całym domu; wielką radochę sprawia jej bieganie po schodach; młodszy kocurek Bruno już robił z nią tzw. noski czyli kocie buziole...
póki co jakoś słabo je ale to chyba dlatego, że nie ma czasu; ze swojej kuwety nie korzysta woli kocurkową a kocury oczywiście mają wielkie oczy ze zdziwienia, że ktoś na to się odważył.
Tej nocy spała ze mną w odzielnym pokoju, żeby dobrze wypoczęła. W końcu ktoś mruczał mi pod nosem < M jakoś nie chce tego robić...hehe >.
Najbardziej jednak przypadł jej do gustu mój młodszy , 18-letni syn Patryk.
Niesamowite jak się do niego łasi. Pańcio też kocha naszą damulcię...a jedyna sunia jak zwykle matkuje wszystkim kociakom !

Jeśli ktoś ma ochotę poczytać co nasza Kida w swym krótkim życiu przeszła zapraszam - temat o Kidzie założyła jej Pańcia z rodziny zastępczej; temat był troszkę inny < dzisiaj zmieniony ale reszta pozostała bez zmian,
oto link http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=128780

Co do robótek ręcznych to coś tam robię...przecież za niedługo jest losowanie mojego pierwszego Candy...

5 komentarzy:

  1. Asiu, gratuluję prezencików :) A Kida cudowna i na pewno wspaniale Wam się odwdzięczy za okazane serce i pomoc , ofiarując w zamian kocią miłość i mruczanki:)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny prezencik:)Gratuluję serdecznie i dziękuję za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanno, ale mnie zawstydziłaś; tak publicznie pokazywać jakieś drobiazgi wylosowane:)

    Twoja kicia wspaniała jest, śliczne zdjęcia jej zrobiłaś i pięknie napisałaś o Waszych zwierzątkach.
    Cieszę się, że bieda maleńka od teraz będzie miała cudowne życie.

    Wiele, wiele pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  4. Kicia prześliczna. Ja tez mam małą pieszczoszkę, jest boska. Choć w domu nie sypia bardzo lubi nieraz wemknąć się do domu między nogami;-)oj jaka jest w tedy zadowolona.
    prezent śliczny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko