Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 2 października 2011

Adresiki

Wczoraj napisałam, że dzisiaj wstawię foty zestawów upominków dla uczestniczek mojego Candy ale...doszłam do wniosku, że większą frajdą będzie jednak niespodzianka. Jak zabawa to zabawa...hihi
Także czekam na pozostałe adresy. Otrzymałam tylko dwa...
szybciutko piszcie emailem....paczusie chcę wysłać w tym tygodniu.

A to pudełeczko/ szkatułeczka dla koleżanki z Pomorza...mam nadzieję, że się jej spodoba.
A teraz lecę w wir przygotowań 18-stki młodszemu...

4 komentarze:

  1. Joanno, na pewno się spodoba osobie obdarowanej!
    A jak nie, to niech zwraca; ja wezmę:)

    Najlepsze życzenia dla młodszej latorośli! Ach, żeby to można było jeszcze raz mieć 18! (ale koniecznie z późniejszym rozumem):

    Pozdrawiam Was i cztery łapy wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby któraś się nie zgłosiła ja też chętnie przygarnę;D

    A może masz ochotę na małą private wymiankę?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) Koleżanka na pewno będzie zachwycona i nikomu nie odda:D:D
    Pozdrowienia Asiu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko