Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

wtorek, 9 sierpnia 2011

Decu na szkle

Bardzo podoba mi się decu na szkle; coś tam sama powolutku zaczynam bzdurzyć ...niestety z różnymi efektami;
zaczynałam od butelek - wiadomo - jak nie wyjdzie mniejszy żal wywalić do kosza;
ostatnio napaliłam się na lampiony zwłaszcza te świąteczne...niestety nie mogę trafić na takie serwetki o jakich marzę tym bardziej, że nie ' sezon ' . Nic poczekam - może za parę miesięcy będzie większy ich wybór...





3 komentarze:

  1. jak widzę Joasiu, jesteś wszechstronnie uzdolniona :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne rzeczy tworzysz:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Są i moje cudowności...od Ciebie. Ciągle się im przyglądam, są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko