Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

piątek, 12 sierpnia 2011

Samplerek

Środek sierpnia a od jakiegoś czasu bardzo jesiennie za oknem; noce chłodne , poranki też...dobrze, że długi weekend...
w tym tygodniu w necie naoglądałam się samplerów ' różnej maści ' i postanowiłam w końcu coś wydłubać...co to jeszcze będzie nie wiem ale samplerek wyszyty;
delikatnie robię przymiarki do mojego, pierwszego Candy...tylko nie wiem na co się zdecydować; być może w ciągu tych wolnych dni cosik  wpadnie do mojej głowizny...

2 komentarze:

  1. śliczności :)
    pozdrawiam deszczowo
    ale serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOO!Widzę coś nowego.Bacznie będę się przyglądała no ipodziwiała.Ciekawe co nowego wymyślisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko