Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 14 sierpnia 2011

Moje pierwsze Candy

Nie wiem jak u Was ale u mnie skwar niesamowity, nie idzie wytrzymać w ogrodzie ;
fioła można dostać - jednego dnia zimno a drugiego upalnie...nic a nic normalności i tak w kółko Macieja;
oglądam Wasze blogi, cieszę swoje oczy Waszymi robótkami i ...postanowiłam też się trochę pobawić w słodziaki ale...zanim gdziekolwiek się wrzepię na losowanko najpierw zrobię je u siebie. Okazja ? bez okazji - za to , że jestem wśród Was - za to , że jest mi fajnie i mam nadzieję, że tak zostanie no i...że jednak od czasu do czasu ktoś tu zagląda.
Moje Candy to lniana serwetusia ( jeszcze ciepła ) z białą koronką...serwetka trochę nietypowa ale może komuś się przyda; jej wymiary to mniej więcej 28 cm x 39 cm; dodatkowo dla losowanki NIESPODZIANKA ...
Zasady tradycyjne :
- Komentarz pod tym postem z chęcią uczestnictwa w losowanku
- Zdjęcie w bocznym panelu z linkiem zwrotnym
- Osoby, które nie piszą bloga a mają ochotę brać udział w zabawie proszę o zostawienie adresu e-mail
- Zapisy do 30 września <  do północy >  losowanie i ogłoszenie wyników 2 października < niedziela > 2011r.


Serdecznie zapraszam.




A żeby jeszcze bardziej  słodko było  wklejam fotę ciasteczek w słoju, który dostałam pół roku temu w prezencie  od synów.


7 komentarzy:

  1. Wygląda na to że ja jestem druga. :) Pozdrawiam. E

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze dziewczyny...myślę, że moja Niespodzianka przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna serwetka, chętnie bym przygarnęła:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to jeszcze zdążę :))len i koronka...czy może być piękniejszy duet?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudną serwetę podarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko