Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 7 sierpnia 2011

Okno na świat

Dzisiaj niedziela a ja osobiście za nią nie przepadam;  wolę piątek...tak mam od dawna.
Uczestniczę w wymiance na Kuferku i głowię się co to mam zrobić...obejrzałam wszystkie kolorowe gazety i mimo to nic mi do głowy nie wpadło konkretnego...w sumie mam jeszcze trochę czasu ale nie lubię robić na ostanią chwilę. No nic będę dalej siedzieć i dumać...
Wklejam fotę mojego okna na świat < kuchennego zresztą > ...a raczej okna wychodzącego na ogród z pierwszą , wykołupaną przeze mnie jakiś czas temu zazdrostką.

4 komentarze:

  1. trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale zostanę tu
    dłużej ... :) podobało mi się u Ciebie :) zdolne masz łapki Joasiu :) zazdrostka jest urocza, a te malwy ... :))) pozdrawiam serdecznie, idę dalej buszować po Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko zazdrościc takiej zazdroski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko